Η νέα MBUX υπεροθόνη της Mercedes EQS
Το σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) άλλαξε ριζικά τη λειτουργία και την επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο.
Το σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018 με την υπάρχουσα A-Class, άλλαξε ριζικά τη λειτουργία και την επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο, αλλά και το σχεδιασμό του ταμπλό. Τώρα υπάρχουν πάνω από 1,8 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα της Mercedes-Benz με αυτό το σύστημα, ενώ πριν από λίγους μήνες, η δεύτερη γενιά αυτού του συστήματος με δυνατότητα μάθησης έκανε το ντεμπούτο του στη νέα S-Class. Το επόμενο μεγάλο βήμα ακολουθεί τώρα με τη μορφή του νέου μοντέλου EQS και του προαιρετικά διαθέσιμου MBUX Hyperscreen.
Σε αυτό συνδυάζονται άψογα αρκετές οθόνες OLED, μαζί με τους τέλεια ενσωματωμένους αναλογικούς αεραγωγούς. Το MBUX Hyperscreen περιβάλλεται από ένα ενιαίο πλαστικό εμπρός πλαίσιο, ενώ το ορατό του μέρος είναι βαμμένο σε μια περίπλοκη διαδικασία τριών στρωμάτων «Silver Shadow». Δική του οθόνη έχει και ο συνεπιβάτης, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το περιεχόμενο μέσα από τα έως διαφορετικά προφίλ. Ωστόσο, οι λειτουργίες ψυχαγωγίας στην οθόνη του συνοδηγού είναι διαθέσιμες μόνο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Εάν δεν κάθεται κανείς στη διπλανή θέση, τότε η οθόνη γίνεται διακοσμητική και μπορούν να εμφανίζονται για παράδειγμα κινούμενα αστέρια της Mercedes.
Όλα τα γραφικά είναι διακοσμημένα σε ένα νέο συνδυασμό μπλε / πορτοκαλί χρώματος, ενώ διαφορετικός είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Χάρη στον καθαρό σχεδιασμό της οθόνης, το MBUX Hyperscreen είναι διαισθητικό και εύκολο στη χρήση.
Στα συστήματα ψυχαγωγίας συχνά απαιτούνται αρκετά βήματα λειτουργίας για τον έλεγχό τους. Για να μειώσει περαιτέρω αυτά τα βήματα αλληλεπίδρασης, η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει ένα νέο περιβάλλον εργασίας χρήστη με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Πάνω από 20 επιπλέον λειτουργίες – από το πρόγραμμα ενεργού μασάζ έως την υπενθύμιση γενεθλίων και τη λίστα υποχρεώσεων – προσφέρονται αυτόματα με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης όταν σχετίζονται με τον πελάτη. Το «Magic Modules» είναι το εσωτερικό όνομα που έχουν δώσει οι προγραμματιστές σε αυτές τις ενότητες προτάσεων.
Το MBUX Hyperscreen έχει ένα εντυπωσιακό εύρος 141 εκατοστών, ενώ η περιοχή που μπορούν να βιώσουν οι επιβάτες είναι 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά. Το μεγάλο και καμπύλο γυάλινο κάλυμμα της οθόνης δημιουργείται με διαδικασία χύτευσης σε θερμοκρασίες περίπου 650 βαθμούς Κελσίου. Αυτή η διαδικασία επιτρέπει μια χωρίς παραμόρφωση προβολή της οθόνης σε ολόκληρο το πλάτος του οχήματος, ανεξάρτητα από την ακτίνα του καλύμματος οθόνης.
Υπάρχουν συνολικά 12 ενεργοποιητές κάτω από την οθόνη αφής για απτική ανάδραση κατά τη λειτουργία. Εάν το δάχτυλο αγγίζει ορισμένα σημεία εκεί, προκαλούν μια απτή δόνηση στην πλάκα κάλυψης. Επίσης, δύο επιστρώσεις του καλύμματος μειώνουν τις αντανακλάσεις και διευκολύνουν τον καθαρισμό. Τέλος, μερικές από τις τεχνικές προδιαγραφές του MBUX είναι οι εξής: 8 πυρήνες CPU, 24-gigabyte RAM και 46,4 GB μνήμη RAM.
Πηγή: autogreeknews.gr