Καινούργιο αυτοκίνητο με 10.280 ευρώ και χώρους για 5
Στην αγορά του αυτοκινήτου υπήρχαν πριν από λίγο καιρό μοντέλα που πωλούνταν ακόμα και κάτω από τις 10.000 ευρώ, όμως πλέον ανήκουν στο παρελθόν. Όταν ειδικά ίσχυε και το μέτρο τις απόσυρσης, μπορούσε κανείς να επιλέξει καινούργιο αυτοκίνητο ακόμα και με κοντά στις 8.000 ευρώ ή με λιγότερα χρήματα.
Σήμερα, το φθηνότερο αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς πωλείται στην τιμή των 10.280 ευρώ και δεν πρόκειται για κάποιο μίνι όχημα που συνήθως απαιτεί παραχωρήσεις σε χώρους, αλλά για ένα ευρύχωρο μικρό αυτοκίνητο. Πρόκειται για το Dacia Sandero, το οποίο προσφέρει άριστο value for money, καθώς κοστίζει όσο ένα μίνι μοντέλο αλλά έχει μεγαλύτερο μέγεθος.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Συγκεκριμένα, το μήκους 4.069 χλστ., πλάτους 1.733 χλστ., ύψους 1.519 χλστ. και με μεταξόνιο 2.589 χλστ. Dacia Sandero, είναι από τα πιο μεγάλα μικρά αυτοκίνητα. Αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Στο εμπρός τμήμα τη καμπίνας ο οδηγός και ο συνεπιβάτης αισθάνονται άνετα, ενώ και πίσω υπάρχει αρκετό ωφέλιμο πλάτος, αέρας για το κεφάλι και τα πόδια. Ο χώρος αποσκευών των 320 λτ. είναι και αυτός ευρύχωρος, ενώ το τετραγωνισμένο του σχήμα τον κάνει πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Το Dacia Sandero των 10.280 ευρώ στην αρχική έκδοση Life περιλαμβάνει στον εξοπλισμό τα απαραίτητα, όπως είναι 4 αερόσακους, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ηχοσύστημα. Η δεύτερη έκδοση Style των 11.080 ευρώ συμφέρει περισσότερο, αφού διαθέτει επιπλέον τιμόνι και κάθισμα οδηγού με ρύθμιση σε ύψος, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες και διαφορετικές επενδύσεις.
Κινητήριος δύναμη είναι το μηχανικό σύνολο 1.0 SCe, με την απόδοση των 73 ίππων στις 6.300 σ.α.λ. και με ροπή 95 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 15,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 158 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 112 γρ./χλμ.