Πρωτόγνωρη κατασκευή η νέα Bugatti Bolide! (vid)
Η Bugatti παρουσίασε ένα άνευ προηγουμένου αυτοκίνητο, ονόματι Bolide, που σκοπό έχει να μεταθέσει τα όρια της μηχανολογίας και κατασκευής τετράτροχων σε πρωτόγνωρα επίπεδα.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε ως σπουδή, αναφορικά με το πού θα μπορούσαν να φτάσουν οι μηχανικοί και αεροδυναμιστές της εταιρίας, αν αφήνονταν χωρίς τον παραμικρό περιορισμό. Στην κατασκευή της Bolide έχουν χρησιμοποιηθεί εξωτικά υλικά, όπως 3D εκτυπωμένα αεροδιαστημικά ελάσματα τιτανίου, κεραμικές παραλλαγές και εννοείται άφθονο ανθρακόνημα, μεταξύ άλλων. Ο αεραγωγός στην οροφή αλλάζει σχήμα ανάλογα με την ταχύτητα, βελτιστοποιώντας τόσο τη ροή του αέρα στο μοτέρ, όσο και την αεροδυναμική αντίσταση. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι σμιλεμένο βάσει των επιταγών της αεροδυναμικής σήραγγας, με το πίσω μέρος να θυμίζει αυτό της Lotus Evija με εξατμίσεις Pagani, χρησιμοποιώντας το φαινόμενο Venturi για την παραγωγή επιπλέον κάθετης δύναμης.
Στα 320 χλμ./ώρα το downforce αγγίζει τα 800 κιλά στο εμπρός μέρος, με το πίσω να πιέζεται στο έδαφος με την ασύλληπτη δύναμη των 1.800 κιλών! Επιδόσεις παρόμοιες με αυτές ενός μονοθεσίου της Formula 1!
Τα ίδια ισχύουν και για την αναλογία ισχύος βάρους. Ο αναβαθμισμένος με νέα τούρμπο, κύκλωμα λίπανσης και ψύξης, εγκέφαλο και πολλά ακόμα 8.0 W16, αποδίδει πλέον 1.850 ίππους και 1.850 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το βάρος των μόλις 1.240 κιλών, η αναλογία κιλών/ίππο περιορίζεται στο εξωπραγματικά ασύλληπτο 0,67! Κατά συνέπεια, οι επιδόσεις είναι αντίστοιχα παρανοϊκές: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,17 δευτερόλεπτα, 0-200 χλμ./ώρα σε 4,36 δευτερόλεπτα, 0-300 χλμ./ώρα σε 7,37 δευτερόλεπτα, 0-400 χλμ./ώρα σε 12,08 δευτερόλεπτα και 0-500 χλμ./ώρα σε 20,16 δευτερόλεπτα! Επιπλέον, είναι σε θέση να επιτύχει μέγιστη πλευρική επιτάχυνση 2,8 G και να γυρίσει το Nurburgring σε 5.23.1! Μάλιστα, η τελική του ταχύτητα αναφέρεται πως είναι «πολύ πάνω από τα 510 χλμ./ώρα»!
Στο εσωτερικό συναντάμε τα απολύτως απαραίτητα, καθώς -όπως το θέτει ο CEO της Bugatti, Stephan Winkelmann- η Bolide είναι το πιο ακραίο και στοχευμένο αυτοκίνητο, διαθέτοντας μόνο 4 ρόδες, κινητήρα, κιβώτιο, τιμόνι και δυο καθίσματα. Παράλληλα, πάντως, ξεκαθαρίζει πως πρόκειται για μια τεχνολογική άσκηση, που προς το παρόν δεν έχει πάρει έγκριση για παραγωγή. Τίποτα, όμως, δεν αποκλείεται…
Πηγή: autogreeknews.gr