Μπαγκαζιέρα με διαχύτη από τη Mercedes-AMG!
Η Mercedes-AMG πρόσεξε ακόμα και την καμπύλη οροφής στα κουπέ μοντέλα, τροποποιώντας κατάλληλα τον διαχύτη της μπαγκαζιέρας.
Τα μεταξωτά εσώρουχα θέλουν και επιδέξιο περιεχόμενο, λέει ο θυμόσοφος λαός. Παραφράζοντας το ρητό, τα αυτοκίνητα επιδόσεων χρειάζονται τα ανάλογα αξεσουάρ. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να τοποθετήσεις όποια κι όποια μπαγκαζιέρα στην οροφή μιας Mercedes-AMG. Για αυτό, οι Γερμανοί φρόντισαν και εξέλιξαν έναν ειδικά διαμορφωμένο αεροδυναμικά χώρο αποθήκευσης.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η μπαγκαζιέρα που βλέπουμε στην οροφή των AMG GT 63 S 4-Door Coupe και E 63 S Estate, εξελίχθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα και θυμίζει περισσότερο αεροπορικά σχήματα, παρά πρόσθετο χώρο αποσκευών. Η Mercedes-AMG πρόσεξε ακόμα και την καμπύλη οροφής στα κουπέ μοντέλα, τροποποιώντας κατάλληλα τον διαχύτη της μπαγκαζιέρας σε σχέση με τα σεντάν και τα station wagon. Πέραν του διαχύτη, συναντάμε πλαϊνές προσθήκες και πτερύγιο στο πίσω τμήμα, ενώ η διαμόρφωση του κουβουκλίου συνεισφέρει στη μορφοποίηση του αέρα.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς, η performance μπαγκαζιέρα προσφέρει χαμηλότερο επίπεδο αεροδυναμικού θορύβου και μικρότερη μετωπική επιφάνεια, συνδράμοντας στη μικρότερη δυνατή αύξηση της κατανάλωσης. Ο διαθέσιμος χώρος είναι 410 λίτρα και το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ανέρχεται στα 70 κιλά, αν και η Mercedes-AMG συστήνει σε κάθε χρήστη να ελέγχει το manual του αυτοκινήτου, όπου αναγράφεται το μέγιστο βάρος που μπορεί να τοποθετηθεί στην οροφή. Βέβαια, παρά την προσεγμένη αεροδυναμική και τα σήματα της AMG, η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να υποστηρίξει περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα, με κάποια μοντέλα -και για περιορισμένο χρονικό διάστημα 6 δλ.- να μπορούν να κινηθούν ταχύτερα.
Τιμή δεν ανακοινώνεται προς το παρόν, όμως όσοι ενδιαφέρονται θα μπορούν να την παραγγείλουν από το Νοέμβριο.
Πηγή: autogreeknews.gr