Σίγασε το turbo από το Toyota C-HR
Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της Toyota, το C-HR, το γνωρίσαμε αρχικά με το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων.
Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της Toyota, το C-HR, το γνωρίσαμε αρχικά με το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων και με τον 1.2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων. Στο ανανεωμένο μοντέλο που λανσαρίστηκε φέτος προστέθηκε και το πιο ισχυρό υβριδικό 2λιτρο μοντέλο με τους 184 ίππους. Ωστόσο, το C-HR 1.2 λτ. turbo αποτελεί παρελθόν από την ελληνική αγορά, αφού πλέον δεν υπάρχει στο διαμορφωτή του μοντέλου, στο site της Toyota.
Έτσι λοιπόν, η κύρια επιλογή του C-HR ήταν και παραμένει το 1.8 λτ. Hybrid, καθώς το 2.0 λτ. Hybrid είναι σημαντικά πιο ακριβό, ενώ το δίλιτρο μοτέρ του δεν συμφέρει πολλούς και φορολογικά. Να υπενθυμίσουμε ότι το ανανεωμένο C-HR 1.2T ξεκινούσε από τις 21.720 ευρώ. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 116 ίππων και των 185 Nm ροπής διακρινόταν για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τις σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.). Η μέση πραγματική του κατανάλωση βρίσκονταν στα 7,5 λτ./100 χλμ. (διαβάστε εδώ τη δοκιμή).
Τώρα, το βασικό C-HR 1.8 λτ. Hybrid πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 23.570 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά) στην πρώτη έκδοση C-Enter και από 27.550 ευρώ το 2.0 λτ. Hybrid 184 PS στη αρχική έκδοση C-Lub.
Στην best seller υβριδική έκδοση, το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 72 ίππους και 163 Nm ροπής (συνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 109 γρ./χλμ.
To ισχυρότερο υβριδικό εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο μοτέρ 152 ίππων και 190 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 202 Nm ροπής, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 184 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr