Το Ford Fiesta και σε έκδοση crossover

Active ονομάζεται η περιπετειώδης έκδοση του supermini της Ford που είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά

Το Ford Fiesta και σε έκδοση crossover

Μια νέα έκδοση έρχεται να προστεθεί στην ήδη πλούσια του Ford Fiesta. Έτσι, μετά τις Business και Titanium με τις οποίες έκανε πρεμιέρα, ακολούθησαν οι ST-Line και Vignale με σπορ και πολυτελή χαρακτήρα αντίστοιχα και τώρα παρουσιάζεται η Avtive με crossover χαρακτηριστικά. Διαθέσιμη πλέον στη χώρα μας με τιμές που ξεκινούν από τα 17.224 ευρώ για την κινητήρια έκδοση 1.0 EcoBoost 100 PS.

Όσον αφορά τις βενζινοκίνητες εκδόσεις υπάρχουν επίσης οι ισχυρότερες εκδόσεις του ίδιο τούρμπο κινητήρα, με 125 και 140 ίππους αντίστοιχα. Στην πλευρά των diesel συναντάμε τον 1.5 με απόδοση 85, 100 και 120 ίππους, ενώ οι εξοπλιστικές εκδόσεις ονομάζονται Active 2 και Active 3 και σε κάθε περίπτωση κρίνονται ολοκληρωμένες και πλούσιες.

Μεταξύ άλλων διαθέτει από τη βασική του έκδοση, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών προβολείς LED, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία, οθόνη αφής 6,5 ιντσών και σύστημα SYNC 3. Επίσης έχει Adaptive Cruise Control, αισθητήρες φώτων και βροχής, Driver Alert, Auto Hi-Beam και Trafic Sign Recognition.

Παράλληλα υπάρχει Air Condition, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης και ράγες οροφής. Η ανώτερη εξοπλιστικά έκδοση Active 3 περιλαμβάνει επιπλέον των παραπάνω ημιδερμάτινα καθίσματα, μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών και σύστημα πλοήγησης.

Το Fiesta Active διακρίνεται για το body kit με τα προστατευτικά του αμαξώματος, τις ράγες οροφής και τις ιδιαίτερης σχεδίασης ζάντες αλουμινίου. Νέα είναι και τα χρώματα στο εσωτερικό, με περισσότερους διαθέσιμους συνδυασμούς πλέον. Ψηλότερη είναι και η θέση οδήγησης μαζί με το συνολικό ύψος του αμαξώματος. Νέα είναι και η ανάρτηση για καλύτερη απόσβεση εκτός δρόμου, με εξελιγμένα αμορτισέρ και πιο ενισχυμένα ψαλίδια. Το ESP έχει ρυθμιστεί ξανά, έχοντας τρία προφίλ, Normal, Eco και Slippery για γλιστερές επιφάνειες.

Διαβάστε περισσότερα στο gocar.gr

Διαβάστε επίσης:

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ SUZUKI

NEA FIAT 500X ΚΑΙ 500L MIRRΟR