Assassin’s Creed Red: Η Ubisoft αποκάλυψε μέχρι πότε να περιμένουμε το νέο μεγάλο παιχνίδι της
Η εταιρία έδωσε ένα παράθυρο κυκλοφορίας
Κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των πρόσφατων οικονομικών αποτελεσμάτων της, η Ubisoft αποκάλυψε πότε περίπου να περιμένουμε το επόμενο μεγάλο Assassin’s Creed. Μετά το “Mirage” που πήγε τη σειρά πίσω στις ρίζες της, έρχεται το Assassin’s Creed Red, το οποίο θέλει να είναι το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο.
Πρόκειται για ένα παιχνίδι που αν και είχε ανακοινωθεί παλιότερα -μαζί με το μέλλον των Assassin’s Creed- γνωρίζουμε ελάχιστα πράγματα γι’ αυτό. Τώρα, η Ubisoft επιβεβαίωσε στους επενδυτές της ότι το Assassin’s Creed Red, θα γίνει διαθέσιμο εντός του οικονομικού έτους 2025, που ξεκινάει από τον Απρίλιο του 2024 και ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2025.
Αυτό σημαίνει, λοιπόν, ότι το συγκεκριμένο κεφάλαιο της σειράς θα το πάρετε στα χέρια σας σίγουρα μέχρι το τέλος του Μαρτίου του 2025 (αν δεν αλλάξει κάτι). Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, το Codename Red βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την Ubisoft Quebec, την ομάδα πίσω από το Assassin’s Creed Odyssey και έχει τον ίδιο creative director και θα ξεκινήσει αυτό που αποκαλεί η ίδια η Ubisoft “3η περίοδο” στη σειρά.
Πρόσφατα μάθαμε επίσης, ότι το Assassin’s Creed Red θα έχει σημαντικά περισσότερο περιεχόμενο στο ‘Modern Day’, σε σχέση με τα τελευταία παιχνίδια που οι παίκτες έπαιζαν σχεδόν αποκλειστικά στο παρελθόν. Τα αποσπάσματα αυτά θα λαμβάνουν χώρα στην τελευταία δεκαετία του 21ου αιώνα, μεταξύ του 2090 και του 2099. Έτσι, οι παίκτες θα γνωρίσουν ένα ολοκαίνουργιο cast χαρακτήρων που θα εργάζονται για την Abstergo Industries.
Το Red θα λαμβάνει χώρα στην Ιαπωνία και σε αντίθεση με τα περισσότερα παιχνίδια της σειράς, θα έχει δύο μοναδικούς playable χαρακτήρες, έναν άνδρα Samurai και μια γυναίκα Shinobi. Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες και φήμες, θα βασίζεται πολύ στο stealth, με την ομάδα ανάπτυξης να δανείζεται μερικές ιδέες από τα Splinter Cell παιχνίδια. Για παράδειγμα, οι παίκτες θα μπορούν να κρύβονται στις σκιές, τις οποίες θα μπορούν και να δημιουργούν, σβήνοντας για παράδειγμα τους πυρσούς που υπάρχουν στα περιβάλλοντα, όπως ακριβώς ο Sam Fisher μπορούσε να πυροβολεί τις λάμπες. Επιπροσθέτως, τα πτώματα των εχθρών θα μπορούν να μετακινηθούν και να τοποθετηθούν σε γωνιές που θα είναι δυσκολότερο να βρεθούν.
Πηγή: Unboxholics.com.