Σταρ του σινεμά που έμαθε το καλλιτεχνικό της ψευδώνυμο από το τηλέφωνο

Ηθοποιός, σύμβολο του '60, «βαφτίστηκε» με ένα τηλεφώνημα

Σταρ του σινεμά που έμαθε το καλλιτεχνικό  της ψευδώνυμο από το τηλέφωνο

Κορίτσι που συνόψισε τις μείζονες φαντασιώσεις του νεοέλληνα στα χρόνια του '50 ξεκίνησε την καριέρα της με ένα τηλεφώνημα που

Η ταινία «Κατήφορος» σε σενάριο και σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη ήταν μια κινηματογραφική ελεγεία για τα οργισμένα νιάτα της μετεμφυλιακής Ελλάδας. Κομβική στιγμή για τον ελληνικό κινηματογράφο σύστησε, εκτός των άλλων, τα νέα πρόσωπα του εγχώριου σταρ-σίστεμ, τον Κούρκουλο, τον Βουτσά, τη Λάσκαρη. Ο πρώτος γυναικείος ρόλος προοριζόταν για την Αλίκη Βουγιουκλάκη, αλλά η "εθνική σταρ" τον απέρριψε θεωρώντας πως οι προκλητικές σκηνές θα έβλαπταν το πρότυπο του καλού κοριτσιού που προσπαθούσε να περάσει μέσα από τις ταινίες της. Το κενό της κλήθηκε να καλύψει η νεαρή και άσημη Ζωή Κουρούκλη, που στην πρώτη της κιόλας ταινία γίνεται πρωταγωνίστρια. Μοιάζει ανέκδοτο αλλά η Ζωή μαθαίνει το νέο της επώνυμο από το τηλέφωνο. Ένα πρωί διαβάζει στις εφημερίδες ότι στην νέα ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη πρωταγωνιστεί κάποια Ζωή Λάσκαρη. Τηλεφωνεί αμέσως στον Φίνο. «Ποια είναι αυτή η Λάσκαρη;» τον ρωτά «Εσύ είσαι η Λάσκαρη. Αυτό είναι το νέο σου επίθετο και καλά θα κάνεις να το συνηθίσεις». Δεν είχε κάτι αντιεμπορικό το πραγματικό της επίθετο, υπήρχε όμως και η ξαδέρφη της Ζωή Κουρούκλη, που έκανε καριέρα ως τραγουδίστρια και ο Φίνος δεν ήθελε επ' ουδενί να προκαλέσει σύγχυση στους κινηματογραφόφιλους της εποχής.