Μποξέρ, ποδοσφαιριστής και στρατιωτικός ήταν οι τρεις μεγάλοι σταρ του ελληνικού κινηματογράφου

Τρεις αγαπημένοι ηθοποιοί μας που πρωταγωνίστησαν στο πανί και στην καρδιά μας ξεκίνησαν αλλιώς τη ζωή τους

Μποξέρ, ποδοσφαιριστής και στρατιωτικός ήταν οι τρεις μεγάλοι σταρ του ελληνικού κινηματογράφου

Υπήρξαν τρεις από τους μεγαλύτερους Έλληνες ηθοποιούς στην χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου. Τους γνωρίσαμε, τους αγαπήσαμε και απολαμβάνουμε τις ταινίες τους μέχρι σήμερα. Ταλαντούχοι, χαρισματικοί και λαμπεροί πέρασαν στην κινηματογραφική αθανασία. Σήμερα μιλάμε συχνά για αυτούς χωρίς να ξέρουμε ότι η αρχή της ζωής τους ήταν εντελώς διαφορετική.

Ο Γιώργος Φούντας ενσάρκωσε το πρότυπο του ανίκητου αρσενικού, ερμηνεύοντας τους πιο νταηλίδικους ρόλους στον ελληνικό κινηματογράφο. Δεν είναι τυχαίο: Ο Φούντας της εφηβείας την έβγαζε στα προπονητήρια, μαθαίνοντας την τέχνη της πυγμαχίας με το όνειρο να πρωταγωνιστήσει μια μέρα στα ρινγκ. Αυτό δεν έγινε αλλά ο ρωμαλέος άντρας έκανε καριέρα εξαργυρώνοντας την εμπειρία αυτή στα κινηματογραφικά πλατό

Παθιασμένος με τον αθλητισμό και ειδικά με το ποδόσφαιρο ο νεαρός Νίκος θα ενταχθεί στο δυναμικό του Παναθηναϊκού στα μέσα της δεκαετίας του ’50 και θα αγωνιστεί ως σέντερ μπακ. Στη συνέχεια θα τον κερδίσει το σανίδι και η υποκριτική. Το ανέφικτο δύο στόχων σε μια ζωή τον οδήγησαν να εγκαταλείψει την μπάλα και να αφήσει απότομα στο σκοτάδι τα ποδοσφαιρικά του όνειρα. Στον αντίποδα του χαμένου ονείρου ο Κούρκουλος διέπρεψε στον κόσμο του θεάματος και έγινε ο εθνικός μας σταρ.

Γόνος πολύτεκνης οικογένειας Κωνσταντινουπολιτών ο Κώστας Χατζηχρήστος μεγάλωσε στο Παγκράτι και σπούδασε προπολεμικά στην Στρατιωτική Σχολή της Σύρου. Προαλειφόταν για ... καραβανάς, αλλά τελικά, όπως συχνά συμβαίνει, μίλησε το ταλέντο. Μεσούσης της κατοχής ανακαλύπτει το υποκριτικό του χάρισμα. Εμφανίστηκε στη σκηνή με το θίασο του Λουκή Μυλωνά Στα τέλη της δεκαετίας του '50 είναι πλέον ο υπ' αριθμόν 1 κωμικός στη σκηνή και στο πανί. Πρωταγωνιστής σε ταινίες όπως ο «Ηλίας του 16ου», «Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες», «Λαός και Κολωνάκι» και φυσικά ως Ζήκος ο Μπακαλόγατος έδρεψε τη μερίδα του λέοντος στη δημοφιλία.