Δαλιανίδης: «Στα γυρίσματα με την Βλαχοπούλου έπρεπε να έχω προβλέψει τα εξής δύο πράγματα»
Ο πολύπειρος σκηνοθέτης έχει κατά καιρούς μιλήσει για την ιδιαιτερότητα της Ρένας Βλαχοπούλου
Ήταν αναμφίβολα μια μεγάλη κωμικός του ελληνικού κινηματογράφου και ίσως η πιο συναρπαστική ηθοποιός της δεκαετίας του '60. Η Ρένα Βλαχοπούλου βρέθηκε ξαφνικά από τις πίστες των νυχτερινών κέντρων, όπου διέπρεπε ως η ελληνίδα «βασίλισσα της τζαζ» στα κινηματογραφικά στούντιο της Φίνος Φιλμ με την εμπνευσμένη καθοδήγηση του Γιάννη Δαλιανίδη. Οι επιτυχίες διαδέχονταν η μία την άλλη αλλά η Βλαχοπούλου μια εύκολη περίπτωση και ο σκηνοθέτης που την ανέδειξε το ήξερε καλύτερα από όλους.
Σε πολλές συνεντεύξεις του ο Δαλιανίδης αναφέρθηκε στο φαινόμενο Βλαχοπούλου παραθέτοντας τουλάχιστον δύο καίρια προβλήματα για τα οποία έπρεπε κάθε φορά να προνοεί. Το σενάριο είναι μια απαράβατη συνθήκη, ένας κανόνας για τους συντελεστές μιας παραγωγής, έχει όμως και τις εξαιρέσεις του κι ας έλεγε ένας παλιός οπερατέρ: «Να δω το σενάριο, για να ξέρω πόσα μέτρα φιλμ θα χρειαστώ».
Ολυμπιακός: Εντείνονται οι φήμες για Γιάρεμτσουκ
Όταν είχε κανείς να κάνει με τη Ρένα Βλαχοπούλου, το πράγμα άλλαζε. Η Ρένα του ελληνικού σινεμά με το ανεξάντλητο ταλέντο της να αυτοσχεδιάζει πονοκεφάλιαζε τους πάντες, από τους συναδέλφους της, μέχρι τον σκηνοθέτη και τους τεχνικούς. Ο Δαλιανίδης έλεγε πάντα: «Πάρε μπόλικο φιλμ μην ξεμείνουμε, με την Βλαχοπούλου γυρίζουμε».
Ο Δαλιανίδης, εμμέσως πλην σαφώς, επιβεβαιώνει τις φήμες ότι η Ρένα Βλαχοπούλου κατέφθανε πάντοτε στα πλατό χωρίς να έχει μελετήσει το σενάριο της ταινίας. Όταν είχε γύρισμα με την Βλαχοπούλου δεν προνοούσε μόνο για περισσότερο φιλμ αλλά και για περισσότερο χρόνο, καθώς η Ρένα μάθαινε τα λόγια της στην πρόβα. Το μόνο που εξαγρίωνε τον σκηνοθέτη ήταν ότι κοντά στη Βλαχοπούλου αποκτούσαν αυτή την κακή συνήθεια και οι «νέοι»: Βουτσάς, Καραγιάννη και σία. Γι αυτό μια φορά που η Βλαχοπούλου ήρθε«διαβασμένη» η Βλαχοπούλου, ο Δαλιανίδης έβαλε τέτοιο χέρι στους μικρούς που τον άκουσε όλη η καλλιτεχνική Αθήνα!