Ο ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου που κόντραρε στα ίσα τον Νίκο Κούρκουλο

Στη δεκαετία του '60 ο Νίκος Κούρκουλος ήταν κυρίαρχος στις καρδιές των γυναικών πλην όμως...

Ο ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου που κόντραρε στα ίσα τον Νίκο Κούρκουλο

Ο Νίκος Κούρκουλος άφησε αδρό αποτύπωμα στο σελιλόιντ της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου. Υπήρξε αδιαφιλονίκητα ο μεγαλύτερος γόης της δεκαετίας του '60, ωστόσο υπήρξε κάποιος που του έβαλε δύσκολα.

Το 1964 ένας νεαρός με αθλητικό παρελθόν στις καταδύσεις και στην υδατοσφαίριση της ομάδας του Ολυμπιακού έκανε την εμφάνισή του στο θεατρικό σανίδι στην παράσταση «Οι τρεις αδερφές» του Τσέχοφ με το θίασο του Κώστα Μουσούρη. Στη συνέχεια άρχισε να γίνεται όλο και πιο γνωστός μέσα από κινηματογραφικές παραγωγές. Το 1968 με την ταινία του Ντίμη Δαδήρα Στα σύνορα της προδοσίας κέρδισε το βραβείο Α' ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

Ο Κώστας Πρέκας, περί ου ο λόγος, αναδείχθηκε σε ζεν πρεμιέ στα χρόνια της επταετίας. Το Απριλιανό καθεστώς τον προώθησε όσο κανέναν άλλο, αναγνωρίζοντας πως είναι ένας από τους «δικούς» του. Αργότερα ο ίδιος δήλωσε λάτρης παρόμοιων ακραίων καταστάσεων. Η αλήθεια είναι πάντως ότι ως γόης του σινεμά έκανε θραύση αμφισβητώντας το μονοπώλιο του Κούρκουλου στις καρδιές των γυναικών. Ως ηθοποιός όμως ήταν μάλλον λιγότερο χαρισματικός. Στην πραγματικότητα ποτέ δεν έγινε... Κούρκουλος στη θέση του Κούρκουλου.