3 σταρ του ελληνικού κινηματογράφου που δεν ήταν ηθοποιοί
Προέρχονταν από διαφορετικό καλλιτεχνικό σινάφι, μπήκαν στο σινεμά και έκαναν μεγάλη καριέρα
Ο ελληνικός κινηματογράφος αποδείχτηκε ένα πραγματικό χωνευτήρι μέσα στο οποίο βρήκαν το δρόμο τους καλλιτέχνες που δεν ήταν καν ηθοποιοί. Αξίζει να αναφερθούμε σε 5 από αυτούς:
Ο Ορέστης Μακρής, βετεράνος της μικρασιατικής εκστρατείας, και απόφοιτος του Ωδείου Αθηνών έθελγε με τη φωνή τενόρου και το παράστημά του. Ήταν άλλωστε ένας από τους πρώτους που ηχογράφησε τραγούδια στη νεοσύστατη Κολούμπια της δεκαετίας του '30. Το 1932 εγκατέλειψε την οπερέτα και μεταπήδησε στην επιθεώρηση. Λένε πως ο άνθρωπος που τον παρότρυνε ήταν ο Αιμίλιος Βεάκης όταν τον είδε να μιμείται τον μεθυσμένο στην παρέα. Στο έργο "Ο Παπαγάλος" ερμήνευσε για πρώτη φορά τον ρόλο του μεθύστακα στο νούμερο "με λεν μπεκρή!" και χάλασε κόσμο. Ο ίδιος ισχυριζόταν πως είχε αντιγράψει τις κινήσεις και την συμπεριφορά ενός μπεκρή τον οποίο είδε να περιπλανιέται στα σοκάκια της Πλάκας.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ρένα Βλαχοπούλου -Το 1954 η Σοφία Βέμπο έδωσε την ευκαιρία στην τραγουδίστρια Ρένα Βλαχοπούλου να συμμετάσχει στην επιθεώρηση «Σουσουράδα» που θα ανέβαζε μαζί με τον Μίμη Τραϊφόρο στο θέατρό της.
Ήταν πραγματική ευκαιρία αν σκεφτεί κανείς πως εξελίχθηκαν τα πράγματα. Η Ρένα βρέθηκε ξαφνικά εν μέσω μιας θεατρικής παρέας που εκτός από την Βέμπο απαρτιζόταν από ηθοποιούς όπως ο Νίκος Σταυρίδης, ο Κώστας Δούκας, ο Γιάννης Φέρμης και η Μπέτυ Μοσχονά. Ένα νούμερο του Τσιφόρου για τον Σταυρίδη και την γνωστή σουμπρέτα Νανά Γκάτση με τον τίτλο, Άλα Πασά μου κάνε μου τέτοια, ήταν το κλειδί για να ανοίξει η Βλαχοπούλου την βαριά πόρτα της επιτυχίας τόσο στο σανίδι όσο και στο πανί.
Θανάσης Βέγγος - Ο «καλός μας άνθρωπος» υπηρέτησε τη θητεία του ως «ανεπιθύμητος» στρατιώτης στη Μακρόνησο τη διετία 1948-1950, όπου γνωρίστηκε με τον μετέπειτα γνωστό σκηνοθέτη Νίκο Κούνδουρο. Αυτή η γνωριμία οδήγησε στην ενασχόληση του με τον κινηματογράφο, το 1954. Δούλευε σε κινηματογραφικά συνεργεία, αλλά έκανε και την πρώτη του εμφάνιση στην ταινία «Μαγική Πόλη» του Κούνδουρου.
Για τα επόμενα πέντε χρόνια εργαζόταν ως φροντιστής στα κινηματογραφικά πλατό παίζοντας ταυτόχρονα μικρούς ρόλους όταν χρειαζόταν να συμπληρώσει το κάστινγκ μια ταινίας. Ο πρώτος του μεγάλος ρόλος είναι μαζί με τον Νίκο Σταυρίδη στην ταινία «Περιπλανώμενοι Ιουδαίοι» του 1959. Τον ίδιο καιρό, πήρε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο με εξετάσεις σε ειδική επιτροπή. Η πρώτη του θεατρική παράσταση ήταν στην επιθεώρηση «Ομόνοια πλατς-πλουτς», δίπλα στους Νίκο Ρίζο και Γιάννη Γκιωνάκη, επίσης το 1959.