Ράλλυ Αιγαίου: Για πρώτη φορά κατηγορία Double Handed σε αγώνα πολλών ναυτικών μιλίων
Μία πρωτιά σε πανελλήνιο επίπεδο θα έχει αυτή τη χρονιά το Ράλλυ Αιγαίου, καθώς στον Πανελλήνιο Όμιλο Ανοικτής Θαλάσσης υπάρχει κατηγορία Double Handed
Μία πρωτιά σε πανελλήνιο επίπεδο έχει αυτή τη χρονιά το Ράλλυ Αιγαίου. Στον ιστορικό θεσμό του Πανελληνίου Ομίλου Ανοικτής Θαλάσσης υπάρχει κατηγορία Double Handed, και είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα, σε έναν αγώνα με τόσα πολλά μίλια, υπάρχει τέτοια κατηγορία. Σε κάθε σκάφος επιβαίνουν μόνο δύο ιστιοπλόοι, κάτι που αποδεικνύει ότι στο Ράλλυ Αιγαίου μπορεί κάποιος να πάρει μέρος και να αγωνιστεί σε όποιο επίπεδο δυσκολίας επιθυμεί.
Στο «57ο Ράλλυ Αιγαίου» σε αυτή την τόσο απαιτητική κατηγορία αγωνίζονται τρία πληρώματα. Πρόκειται για τα σκάφη «Kymatoligi» (Θάνος Ανδρόνικος – Γαρύφαλλος Αλλαγιάννης), «Kallisti» (Θανάσης Γκίκας – Κωνσταντίνος Λιάγγης) και «Kokoro» (Κυριάκος Σπηλιόπουλος – Αθανάσιος Ταλιαδούρος). Έξι ιστιοπλόοι οι οποίοι αψήφησαν τις δυσκολίες του αγώνα και άνοιξαν πανιά σε ιστιοδρομίες που για κάποιους από αυτούς διήρκεσαν ακόμα και 30 ώρες.
«Σε επίπεδο αγώνα είναι δύσκολο και σκληρό. Δύο άτομα κάναμε 14 αλλαγές πανιών γιατί δεν είχε σταθερούς καιρούς. Σίγουρα είναι διαφορετικό να αγωνίζεσαι με ένα σκάφος 50 πόδια και με ένα σκάφος 30 πόδια. Όχι ό,τι και στο μεγάλο δεν υπάρχουν δυσκολίες. Στο μικρό ο χρόνος παραμονής στη θάλασσα είναι σίγουρα μεγαλύτερος. Στο εξωτερικό αυτή η κατηγορία κερδίζει συνεχώς κοινό. Πρέπει να εμπνεύσουμε τα νέα παιδιά», τόνισε ο Θάνος Ανδρόνικος.
Όνειρο πολλών ετών αποτελούσε για τον Θανάση Γκίκα η συμμετοχή σε Ράλλυ Αιγαίου σε αυτή την κατηγορία. «Με τη βοήθεια του προέδρου του ΠΟΙΑΘ κ. Μαραγκουδάκη και την επιμονή μας καταφέραμε να γίνει η κατηγορία. Ο ΠΟΙΑΘ πρωτοπόρησε και σε αυτό και ελπίζω να συνεχιστεί. Μείναμε 20 ώρες στη θάλασσα χωρίς να κοιμηθούμε καθόλου. Στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί αγώνες σε αυτή την κατηγορία», δήλωσε ο Θανάσης Γκίκας.