Βασιλειάδης: «Ανακατασκευάζεται το κλειστό «Πέτρος Καπαγέρωφ»

Ο Γιώργος Βασιλειάδης σε δηλώσεις του αποκάλυψε πως θα ανακατασκευαστεί το ιστορικό κλειστό γυμναστήριο του Πειραιά «Πέτρος Καπαγέρωφ». 

Βασιλειάδης: «Ανακατασκευάζεται το κλειστό «Πέτρος Καπαγέρωφ»

Ο Υφυπουργός Αθλητισμός, Γιώργος Βασιλειάδης στη διάρκεια της ομιλίας του για τον «Σχολικό ΠειραιΑθλητισμό» ανακοίνωσε την ανακατασκευή του «Παπαστράτειου», στο οποίο αγωνιζόταν η ανδρική ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, έως τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

"Μεταξύ της ΓΓΑ, του ελληνικού αθλητικού κέντρου Αγίου Κοσμά και της Περιφέρειας Αττικής υπεγράφη προγραμματική σύμβαση για την ανακατασκευή του κλειστού γυμναστηρίου "Πέτρος Καπαγέρωφ" στον Πειραιά και το αμέσως επόμενο διάστημα δημοπρατείται το έργο για μια νέα ημέρα και για τα μπάσκετ της πόλης", δήλωσε ο υφυπουργός Αθλητισμού.

Για τον χώρο του ΣΕΦ, σχολίασε: «Ο χώρος του ΣΕΦ προοριζόταν να γίνει μία εξαιρετικά προσοδοφόρα για κάποιους επένδυση, αλλά πάλι τα παιδιά μας, οι φίλοι μας, εμείς οι ίδιοι δεν θα μπορούσαμε να έχουμε έναν χώρο να αθληθούμε, όπως το συγκεκριμένο κομμάτι της εγκατάστασης προοριζόταν από τότε που κατασκευάστηκε, τη δεκαετία του ‘80. Είμαι πολύ χαρούμενος που το καταφέραμε αυτό, συγκυριακά στη δική μου υπουργία, όχι συγκυριακά στη δική μου κυβέρνηση, με τη βοήθεια της Περιφέρειας Αττικής και κυρίως των ανθρώπων που αγκάλιασαν το ΣΕΦ και το κράτησαν όρθιο, σε πολύ δύσκολες δημοσιονομικές στιγμές, αλλά καταφέραμε και δημιουργήσαμε όλα αυτά, αλλά και ακόμη περισσότερα.

Να σας υπενθυμίσω ότι οι υποτροφίες που θα δοθούν φέτος σε 75 αθλητές συνολικά, προέρχονται από την εξοικονόμηση που έγινε από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και από την οικονομική ανάσα που μας έδωσε στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού».

Για τον ΠειραιΑθλητισμό, είπε: «Μια δεύτερη μεγάλη συγκίνηση είναι πως φέτος είχαμε την τρίτη διαδοχική διοργάνωση του Σχολικού ΠειραιΑθλητισμού. Πλέον, έχουμε δημιουργήσει ένα θεσμό που περιμένουν τα παιδιά, οι γονείς, αλλά και οι δάσκαλοι γιατί καταφέρνουν να φεύγουν από το αποστειρωμένο περιβάλλον του σχολείου, με τα προβλήματά του και με τα καλά του όμως, και να δείχνουν στα παιδιά στην πράξη πώς να αγαπούν τον αθλητισμό, πως πρέπει να γίνεται όμορφα το μάθημα, πως πρέπει να ερχόμαστε σε επαφή ο ένας με τον άλλον».