Netflix: Στην 3η σεζόν του Ozark δεν χαλαρώνεις ούτε λεπτό
Το Ozark από σεζόν σε σεζόν παρουσιάζεται όλο και καλύτερo. Ο 3ος κύκλος ενθουσιάζει. Το βραδυφλεγές δράμα με τις υπόγειες εντάσεις και τις απρόβλεπτες εκρήξεις που πλέον μας χάρισε τις πιο Godfather στιγμές του.
Το Ozark είναι μία από τις δημοφιλέστερες σειρές του Netflix τα τελευταία χρόνια και η 3η του σεζόν κέρδισε τις εντυπώσεις, διατηρώντας ψηλά τον πήχη. Η οικογένεια Μπερντ εδραιώνεται στο Όζαρκ του Μισούρι συνεχίζοντας να ξεπλένει χρήματα για μεξικανικό καρτέλ ναρκωτικών, ενώ έχει βλέψεις εξάπλωσης των επιχειρήσεων – πλυντηρίων.
Είναι σπάνιο το φαινόμενο μια σειρά να καλυτερεύει ολοένα και περισσότερο όσο προχωρούν οι σεζόν και το Ozark το καταφέρνει, με τον 3ο κύκλο να ενθουσιάζει όσους παρακολουθούν, αυτό το βραδυφλεγές δράμα με τις υπόγειες εντάσεις και τις απρόβλεπτες εκρήξεις που πλέον μας χάρισε τις πιο Godfather στιγμές του.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το ζευγάρι του Μάρτι και της Ουέντι Μπερντ (με τον Τζέισον Μπέιτμαν και την Λόρα Λίνεϊ να έχουν χτίσει δύο περσόνες που δεν ξεχνάς) παραμένει στο κέντρο των εξελίξεων, αλλά πλέον έχουν σχηματοποιηθεί πολύ δυνατοί, πλήρεις και ενδιαφέροντες δευτερεύοντες χαρακτήρες που παίζουν σημαντικότατο ρόλο (και πολλές φορές διαμορφώνουν) τις εξελίξεις.
Καταρχήν, τα δύο παιδιά τους έχουν πλέον βγει από το καβούκι της άγνοιας και είναι παρόντα σχεδόν σε όλα όσα συμβαίνουν, ενώ συναντάμε την bossy, ατίθαση Ρουθ (σταθερά υπέροχη η Τζούλια Γκάρνερ) που τρέχει τις επιχειρήσεις τους, την απολαυστική Τζάνετ ΜακΑτιρ στον ρόλο της αμείλικτης δικηγόρου του καρτέλ που δεν διστάζει να δώσει εντολές για φόνους ώστε να μην αποκαλυφθούν τα μυστικά της οργάνωσης, μοχθηρούς ντόπιους γαιοκτήμονες, αμερικανική μαφία, υποψιασμένους πράκτορες του FBI που δεν μπορουν αυτή την φορά να τους ξεγελάσει (πόσο μάλλον να τους ελέγξει) η οικογένεια Μπερντ, αλλά και δύο νέους σημαντικούς ρόλους: Kαταρχήν τον διπολικό αδερφό της Ουέντι, Μπεν (μια φορτισμένη ερμηνεία από τον Τομ Πέλφρεϊ των Iron Fist & Banshee), ο οποίος εμφανίζεται ξαφνικά στην ζωή τους μη μπορώντας να στεριώσει κάπου αλλού λόγω της κατάστασής του και ο οποίος αποτελεί κατά κάποιο τρόπο τον ηθικό φάρο της 3ης σεζόν αλλά και μια αναπάντεχη πηγή συναισθηματισμού στο ψυχρό, σκοτεινό και υπολογισμένο περιβάλλον της σειράς. Μια wild card - καταλύτη των εξελίξεων και μια αποκαλυπτική ματιά στην μανιο-κατάθλιψη.
Και τον επιβλητικό Φέλιξ Σόλις στον ρόλο του βαρώνου του μεξικανικού καρτέλ, το οποίο επιτέλους αποκτά πρόσωπο και είναι εντελώς «Νονός» κατάσταση.
Μια 3η σεζόν λοιπόν με πολλούς πυλώνες δραματουργίας που εξάπτει το ενδιαφέρον και κυριολεκτικά δεν σε αφήνει να χαλαρώσεις λεπτό, μια σειρά που ενώ ξεκίνησε σαν ένα «χαρτογιακάδικο φιξάκι του Breaking Bad», έχει φτάσει στο σημείο να αναγνωρίζει και να αναδεικνύει τον κοενικό χαρακτήρα της θυμίζοντας συχνά το Fargo στην αίσθηση, ενώ οι μακιαβελικές παρασκηνιακές δράσεις του ζεύγους Μπερντ μας φέρνουν συχνά πυκνά στο μυαλό το ζευγάρι Άντεργουντ στο House of Cards.
Μπορεί όλες αυτές οι συγκρίσεις και οι παρομοιώσεις να σας φαίνοναι υπερβολικές, αλλά δεν είναι και τόσο. Η σχεδόν υποτονική βηματοδότηση του ρυθμού των εξελίξεων είναι ξανα παρούσα, αλλά πλέον κάθε πράξη φέρνει αντίδραση, η οποία έχει και επιπτώσεις.
Οι ήρωές του είναι άπληστοι (η Λόρα Λίνεϊ έχει πλέον ξεφύγει σαν μια μοντέρνα Λαίδη Μάκβεθ), πονηροί, έχουν παλιές αμαρτίες που τους στοιχειώνουν, το παίζουν σε δύο ταπλό, δεν μπορείς ουσιαστικά να συμπαθήσεις εντελώς κάποιον από αυτούς, αλλά σε συναρπάζουν.
Ο Μάρτι και η Ουέντι Μπερντ έχουν κάνει μια συμφωνία με τον διάβολο, την οποία είναι υποχρεωμένοι να τηρήσουν για να επιζήσουν, από την οποία θα καρπωθούν τα πολλά ευεγερτήματα που τους παρέχει, αλλά και εξ’αιτίας της οποίας θα αναγκαστούν να αλλοιώσουν τα ανθρωπιστικά τους χαρακτηριστικά και να εξελιχθούν σε κάτι που δεν αναγνωρίζουν, όπως πολύ εύγλωττα αποτυπώνει το τελικό πλάνο σε ένα φανταστικό φινάλε που θα σε κάνει να παραμιλάς.
Μια σειρά που αφήνει σχεδόν όλα τα μέτωπα ανοικτά και σίγουρα θα έχει 4η σεζόν, απόλυτα δικαιολογημένα. Δεν βλέπουμε την ώρα.