«Μετά τον Βυσσινόκηπο», με την Γωγώ Μπρέμπου
Μια ηθοποιός, δύο ρόλοι.
«Η πρώτη γνωριμία με τα έργα του Τσέχοφ είναι συχνά απογοητευτική, με δυο-τρία λόγια συνοψίζεις την υπόθεση. Η γοητεία τους όμως δεν βρίσκεται στο διάλογο ή στην πλοκή, αλλά στο νόημα το κρυμμένο κάτω από τα λόγια, στις παύσεις και στις σιωπές, στην ψυχική δράση των ηρώων», έγραφε ο «πρώτος» σκηνοθέτης των έργων του Ρώσου συγγραφέα, Κονσταντίν Στανισλάβσκι.
Αυτές οι ιδιαίτερες στιγμιαίες παύσεις και η μεταβαλλόμενη ψυχική κατάσταση της Ρωσίδας αριστοκράτισσα του 19ου αιώνα, Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα, που αρνείται να συμβιβαστεί με τις μεταβολές που επέφεραν την παρακμή των αριστοκρατών στον «Βυσσινόκηπο» του Άντον Τσέχοφ, ενέπνευσαν τον Βασίλη Μυριανθόπουλο για τη συγγραφή του έργου του «Μετά τον Βυσσινόκηπο». Με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Γωγώ Μπρέμπου θα φέρει στη σκηνή του Μικρού Γκλόρια τους παράλληλους δρόμους της εμβληματικής ηρωίδας και μιας καθημερινής γυναίκας, μετά τον βυσσινόκηπο που έχασαν.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Η ιστορία τους ρέει αργά όπως η ζωή υπογραμμίζοντας πως τελικά η ζωή δεν είναι ούτε αποκλειστικά εύθυμη, ούτε και αποκλειστικά θλιβερή. Όλα είναι φαντασία και αίσθημα.
«Μία ηθοποιός προσπαθεί να βρει την ερμηνεία της Λιουμπόβ Αντρέϊεβνα, σε μια περιοδεία της παράστασης και την συνδέει με την ιστορία μιας πραγματικής γυναίκας, της Ανθής, που και εκείνη ξεριζώθηκε από τον βυσσινόκηπο της, κάποια ιστορική στιγμή. Μιλώντας για τη φρίκη των πολέμων, τη σημασία του να αποκτά κάποιος ρίζες, τη θέληση για επιβίωση και τη δύναμη της αγάπης, οι γυναίκες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις πατρίδες τους, φαίνεται να είναι πρωταγωνίστριες σε αυτόν το μονόλογο» διαβάζουμε στο σημείωμα της παράστασης. Το εικαστικό περιβάλλον της παράσταση θα έχει την υπογραφή του Kenny McLelan, οι μουσικές του Κωνσταντίνου Κωτούλα, ενώ οι φωτισμοί και τα βίντεο του Αργύρη Θέου.
Πηγή: Αθηνόραμα