Η οικογένεια Ρουλέν στην ζωγραφική του Βαν Γκογκ
Η περίοδος της Αρλ στη ζωή και στο έργο του Βαν Γκογκ ξεκινά με τη γνωριμία της οικογένειας Ρουλέν
Ο Βαν Γκογκ καταφθάνει στην Αρλ, στον νότο της Γαλλίας, επιζητώντας να ευεργετηθεί από το λαμπρό μεσογειακό φως, που κάνει καλό στην υγεία του αλλά και στην έμπνευσή του. Έχει εξαρχής στο μυαλό του την ιδέα να δημιουργήσει μια αποικία καλλιτεχνών προσελκύοντας και άλλους ομότεχνους στην ξεχασμένη αυτή πόλη. Τον πρώτο καιρό περιδιαβαίνει τις γειτονιές της και ζωγραφίζει τοπία και συνοικίες της Αρλ.
Ανάμεσα στις πρώτες του φιλίες είναι ασφαλώς και αυτή με την οικογένεια ενός ταχυδρόμου. Ο Βαν Γκογκ δεν γνωρίζει κανένα στην Αρλ και σχεδόν αμέσως σχετίζεται με τους Ρουλέν. Τα βράδια δειπνεί μαζί τους και μιλά με τον κύριο Ρουλέν για τις ταυρομαχίες και την πολιτική. Η κυρία Ρουλέν έχει μόλις γίνει μητέρα και ο ζωγράφος την απαθανατίζει στην «Είσοδο του Δημόσιου κήπου» με το παιδί στην αγκαλιά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το ζεύγος Ρουλέν κάνει την εμφάνισή του και σε ένα άλλο πίνακα του Βαν Γκογκ που απεικονίζει ένα στιγμιότυπο από ταυρομαχία. Ο Βαν Γκογκ δεν ενδιαφέρεται τόσο για τις ταυρομαχίες. Επικεντρώνεται κυρίως στους θεατές και στον περί ου ο λόγος πίνακα, το βλέμμα του θεατή τραβάει κυρίως μια κυρία που φορά την παραδοσιακή φορεσιά της Αρλ, η οποία κατά κάποιο τρόπο θυμίζει γιαπωνέζικη ενδυμασία, προφανώς γιατί η ιαπωνική τέχνη αφορά ακόμα σε μεγάλο βαθμό τον καλλιτέχνη.