Ποπ Αρτ: Το βασίλειο του Άντι Γουόρχολ
Η λαϊκή κουλτούρα στα καλύτερά της.
Το 1963 εμφανίστηκε στην Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο το φαινόμενο που ονομάζουμε «Ποπ Αρτ» - η αναπαραγωγή της λαϊκής εικονογραφίας συσπείρωσε μια σειρά καλλιτέχνες που ασπάστηκαν τη λατρεία του εφήμερου και τον μαγικό κόσμο της διαφήμισης.
Οι διαφημιστικές παραστάσεις διέθεταν ένα ζωηρό χρωματικό στοιχείο για το οποίο άξιζε κανείς να ανατρέψει τις καθιερωμένες αξίες των καλών τεχνών. Στη μεταβιομηχανική εποχή που όλα είχαν λίγο πολύ ομογενοποιηθεί, ο τρόπος ζωής, οι ιδεολογίες ακόμα και οι γεύσεις, ο καλλιτέχνης δεν μπορούσε πια να γυρίζει την πλάτη του στην κοινοτοπία της διαφήμισης.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ο Άντι Γουόρχολ αξιοποίησε την πείρα του στις γραφικές τέχνες της διαφήμισης αλλά σίγουρα ήταν κάτι περισσότερο από αυτό. Εξελίχθηκε σ' έναν αινιγματικό εκπρόσωπο της Ποπ Αρτ αναμειγνύοντας στην τέχνη του φωτογραφίες του Έλβις Πρίσλεϊ, της Μέριλιν Μονρόε, ενός χαρτονομίσματος 2 δολαρίων, μιας ηλεκτρικής καρέκλας, φωτογραφίες της Τζάκι Κένεντι και του Μάο, της Μόνα Λίζας και των φυλετικών ταραχών.
«Κάθε ζωγραφική είναι γεγονός» ήταν το προσωπικό του τσιτάτο. Την ίδια στιγμή προσπαθούσε να δώσει στην τέχνη μια διέξοδο σε ένα κόσμο που είχε πάψει πια να υπολογίζει σε αυτήν.