Ενεργοποιείται η σιδηροδρομική γραμμή Κόρινθος-Ναύπλιο-Τρίπολη-Καλαμάτα
Μέσα στον Ιούνιο, στην Τρίπολη, η παρουσίαση από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την επαναλειτουργία της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος-Ναύπλιο-Τρίπολη-Καλαμάτα.
Μέσα στον ερχόμενο Ιούνιο θα παρουσιαστεί στην Τρίπολη, από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, η μελέτη για την επαναλειτουργία της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής που ξεκινά από την Κόρινθο και φτάνει μέχρι την κεντρική και νότια Πελοπόννησο -με την πρώτη φάση να αφορά την ανάταξη της μονής γραμμής από την Κόρινθο μέχρι το Ναύπλιο.
Η δεύτερη φάση, όπως γνωστοποιήθηκε, περιλαμβάνει την γραμμή μέχρι την Τρίπολη και η τρίτη φάση την γραμμή μέχρι την Καλαμάτα.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Το τρένο... πάει Ιωάννινα, Ηγουμενίτσα; Η πρόταση που αλλάζει τον κυκλοφοριακό χάρτη
Η εν λόγω μελέτη, η οποία περιλαμβάνει την συντήρηση και ανάταξη της σιδηροδρομικής γραμμής και των σταθμών στην πιο πάνω διαδρομή, παραδόθηκε στον υπουργό και στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Κώστα Σπηλιόπουλο παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππο Τσαλίδη κατά τη συνάντηση που είχαν σήμερα Πέμπτη 28 Μαΐου, στο υπουργείο, στην Αθήνα, με τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο.
Ετοιμάζουν νέο «Οριάν Εξπρές» με στόχο τον Πειραιά
Από την πλευρά του, ο Π. Νίκας επανέλαβε την δέσμευση της Περιφέρειας να διαθέσει 15.000.000 ευρώ από το ΠΕΠ Πελοποννήσου για το έργο συντήρησης της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο, στο πλαίσιο της αναθεώρησης του ΕΣΠΑ που θα γίνει τον ερχόμενο Ιουνιο. Στόχος είναι να υπάρξει τάχιστη δημοπράτηση και τα έργα να ξεκινήσουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα.
Σημειώνεται δε ότι και από την πλευρά του υπουργείου εκδηλώθηκε η διάθεση να συμβάλλει οικονομικά στην υπόθεση αυτή.
Πηγή: ypodomes.com