Δημοτικά σχολεία: Μετά τις 25 Μαΐου η απόφαση για το άνοιγμά τους - Πότε η έναρξη της νέας χρονιάς
Ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης αναφέρθηκε στο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων.
Ο Γιώργος Γεραπετρίτης αναφερόμενος στο άνοιγμα των δημοτικών σχολείων είπε ότι «δεν έχουμε σήμερα επαρκή δεδομένα για να έχουμε απολύτως σαφή εικόνα».
«Τα δεδομένα αυτά θα τα έχουμε προς την αρχή της επόμενης εβδομάδας, όταν, δηλαδή, θα έχει παρέλθει ο ικανός χρόνος των 14 ημερών από την ημέρα που άνοιξε η αγορά, την 11η Μαΐου, και επ’ αυτών των δεδομένων η υγειονομική επιτροπή θα εισηγηθεί. Είναι μεγάλο σφάλμα να κάνουμε πολιτική εικασία και όχι επιστημονικά καθαρή τοποθέτηση» τόνισε.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Μίλησε για την εμπειρία από το εξωτερικό, λέγοντας «δεν υπήρξε επιδείνωση επιδημιολογικών δεδομένων στην κοινότητα, ιδίως, δε, για τα δημοτικά σχολεία δεν είχε υπάρξει μεγαλύτερο πρόβλημα από ό,τι στις υπόλοιπες εστίες συγχρωτισμού».
Ο κ. Γεραπετρίτης τόνισε για τους μαθητές: «Η συζήτηση για τα σχολεία είναι πολύ σημαντική, αλλά, κατά την άποψή μου, πάρα πολύ εδρασμένη στο εκπαιδευτικό κομμάτι. Θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το άνοιγμα των σχολείων δεν συνδέεται μόνο με το ότι τα παιδιά θα πρέπει να λάβουν εκπαίδευση, (…) το μη εκπαιδευτικό κομμάτι του σχολείου είναι εξίσου, αν όχι και περισσότερο, σημαντικό».
Για το θέμα με τα δημοτικά σχολεία δηλώσεις έκανε στον ΑΝΤ1 και η Υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη.
Σε ερώτηση για το τί προβλέπεται για το Δημοτικό, απάντησε ότι μετά τις 20 Μαΐου θα είναι η κρίσιμη εβδομάδα για να ληφθούν αποφάσεις για το άνοιγμα και αυτών των σχολείων ή όχι. «Δεν υπάρχει σενάριο για άνοιγμα μόνο για την Ε και ΣΤ Δημοτικού» ξεκαθάρισε.
Για τη νέα σχολική χρονιά και σε ερώτηση για το εάν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει την 1η Σεπτεμβρίου, η Υφυπουργός Παιδείας τόνισε: «Υπάρχει πρόθεση να ξεκινήσει νωρίτερα η νέα σχολική χρονιά και συγκεκριμένα τις πρώτες ημέρες του Σεπτεμβρίου. Ας περιμένουμε τους ειδικούς και εμείς θα είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε τις οδηγίες».