Μαζική διακοπή IT: Η πρώτη αντίδραση του CEO της Microsoft μετά το συμβάν
Νωρίτερα προηγήθηκε η «συγγνώμη» της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike, για το χάος που προκάλεσε η βλάβη στη Microsoft
Την πρώτη του δήλωση μετά το «μπλακ άουτ» που είχε ως αποτέλεσμα να προκληθεί χάος σε αεροδρόμια και επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, έκανε το απόγευμα της Παρασκευής ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella.
Σε ανάρτησή του ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων πως οι πελάτες θα έχουν την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για να επανέλθουν με ασφάλεια τα συστήματα. «Η CrowdStrike κυκλοφόρησε μια ενημερωμένη έκδοση που άρχισε να επηρεάζει τα συστήματα πληροφορικής σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφερε αρχικά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
«Γνωρίζουμε αυτό το ζήτημα και συνεργαζόμαστε στενά με την CrowdStrike και με όλο τον κλάδο για να παρέχουμε στους πελάτες τεχνική καθοδήγηση και υποστήριξη ώστε να επαναφέρουν με ασφάλεια τα συστήματά τους σε λειτουργία», κατέληξε.
Νωρίτερα, η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Crowdstrike, ζήτησε συγγνώμη για την τεχνική βλάβη στο λειτουργικό σύστημα της Microsoft. Η Microsoft στην τελευταία ανακοίνωσή της, είχε ενημερώσει πως η υποκείμενη αιτία της μαζικής διακοπής IT έχει διορθωθεί για τις εφαρμογές της, αλλά η υπολειπόμενη επίπτωση συνεχίζει να επηρεάζει ορισμένες υπηρεσίες. Από την αρχή ωστόσο, είχε ενημερώσει πως η βλάβη οφείλεται σε πλατφόρμα λογισμικού τρίτων, την Crowdstrike.
Ο επικεφαλής της Crowdstrike σε συνέντευξή του στο NBC News, ζήτησε συγγνώμη για την αναστάτωση και το χάος που προκλήθηκε. «Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που έχουμε προκαλέσει στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάζεται από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», δήλωσε ο George Kurtz.
Πηγή: lifo.gr