Πόσα κερδίζει την ημέρα ο Έλληνας εφοπλιστής. Από τον Χατζηγιάννη έως τον Μαρινάκη και τον Πατέρα
Δείτε με βάση 89 συμφωνίες πόσα κερδίζουν κάθε μέρα οι Έλληνες εφοπλιστές - Από τον Ανδρέα Χατζηγιάννη έως τον Βαγγέλη Μαρινάκη και τον Νικόλα Πατέρα.
Ο κλάδος των containerships μπήκε στο μικροσκόπιο της ιστοσελίδας capital.gr. Σύμφωνα με δημοσίευμα, μέχρι και 85.000 δολάρια την ημέρα (περίπου 71.000 ευρώ) κερδίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στην αγορά των containerships, εκμεταλλευόμενοι το άνευ προηγουμένου "πάρτι" στον κλάδο.
Συνολικά καταγράφηκαν 89 συμφωνίες μέσης διάρκειας 26,4 μηνών για πλοία μέσης χωρητικότητας 4.336 TEUs. Τα ναύλα ανήλθαν κατά μέσο όρο στα 28.900 δολάρια ημερησίως.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τα μεγαλύτερα κέρδη φαίνεται πως αποκόμισε η Cyprus Sea Lines, συμφερόντων του Ανδρέα Χατζηγιάννη. Ειδικότερα, ολοκλήρωσε δύο ναυλώσεις για πλοία μέσης χωρητικότητας 5.060 TEUs, κερδίζοντας κατά μέσο όρο 85.000 δολάρια την ημέρα. Η μέση περίοδος των ναυλώσεων είναι 2,6 μήνες.
Δύο νέα πλοία για τον Βαγγέλη Μαρινάκη - Κόστος 193,5 εκατ. δολάρια το κάθε ένα
Σχεδόν 50.000 δολάρια την ημέρα (49.400) κατά μέσο όρο εξασφάλισε η Dioryx Maritime του Δημήτρη Παπαδημητρίου σε πέντε ναυλώσεις διάρκειας άνω των τριών ετών (36,2 μήνες) για πλοία μέσης χωρητικότητας 4.314 TEUs.
Ακολουθεί η Navios Maritime της Αγγελικής Φράγκου, η οποία κερδίζει 41.275 δολάρια ημερησίως κατά μέσο όρο για οκτώ ναυλώσεις πλοίων μέσης χωρητικότητας 3.848 TEUs. Η μέση διάρκεια των συμφωνιών είναι 26,4 μήνες.
Πάνω από 40.000 δολάρια την ημέρα (41.208) κερδίζει η Danaos Shipping του Γιάννη Κούστα για 12 ναυλώσεις μέσης διάρκειας 39,2 μηνών. Η εταιρεία ναύλωσε πλοία μέσης χωρητικότητας 5.067 TEUs.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης παρέλαβε το LNG Carrier «Aristarchos»
Κέρδη της τάξης των 32.500 δολαρίων την ημέρα κατά μέσο όρο σημειώνει η Cape Shipping της Ευγενίας Aνδριανοπούλου για τρεις ναυλώσεις, μέσης διάρκειας 30 μηνών. Πρόκειται για πλοία μέσης χωρητικότητας 3.943 TEUs.
Στη συνέχεια συναντάμε την Costamare, συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με μέσα ημερήσια κέρδη 32.283 δολαρίων. Η ναυτιλιακή φέρεται να έκλεισε έξι συμφωνίες, μέσης διάρκειας 41,2 μηνών, για πλοία μέσης χωρητικότητας 4.131 TEUs.
Τέσσερις ναυλώσεις με μέσα ημερήσια κέρδη 27.883 δολαρίων κατέγραψε η Capital Ship Management του Βαγγέλη Μαρινάκη για πλοία μέσης χωρητικότητας 1.829 TEUs. Η μέση διάρκεια των συμφωνιών εκτιμάται στους 22 μήνες.
Τις περισσότερες ναυλώσεις, συνολικά 13, "κλείδωσε" η Contships Management, συμφερόντων του Νικόλα Πατέρα για πλοία μέσης χωρητικότητας 1.104 TEUs. Τα μέσα ημερήσια κέρδη ανήλθαν στα 15.308 δολάρια για μία μέση περίοδο 24,5 μηνών.