Τα «Παράσιτα» καλύτερη ταινία για τους Κριτικούς του Λος Άντζελες!
Το οσκαρικό φαβορί «Ο Ιρλανδός» δεν τιμήθηκε με κάποιο βραβείο από τους Καλιφορνέζους κριτικούς...
Η Ένωση Κριτικών του Λος Άντζελες έδωσε τα βραβεία της για το 2019 και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (μετά το «Ρόμα» του Αλφόνσο Κουαρόν), επέλεξε μια ξενόγλωσση ταινία ως την καλύτερη της χρονιάς!
Τα «Παράσιτα» του Μπονγκ Τζουν-χο απέσπασαν ακόμα τις διακρίσεις Σκηνοθεσίας και Β' Ανδρικού ρόλου για τον Σονγκ Κανγκ Χο. Το οσκαρικό φαβορί του Μάρτιν Σκορσέζε, «Ο Ιρλανδός», δεν τιμήθηκε με κανένα βραβείο από τους Καλιφορνέζους κριτικούς…
Τα βραβεία της Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου του Λος Άντζελες
Καλύτερη Ταινία: «Παράσιτα» (δεύτερη επιλογή: «Ο Ιρλανδός»)
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Μπονγκ Τζουν-χο για τα «Παράσιτα» (δεύτερη επιλογή: Μάρτιν Σκορσέζε για το «Ο Ιρλανδός»)
Καλύτερη Ηθοποιός: Μέρι Κέι Πλέις για το «Diane» (δεύτερη επιλογή: Λουπίτα Νιόνγκ'ο για το «Εμείς»)
Καλύτερος Ηθοποιός: Αντόνιο Μπαντέρας για το «Πόνος και Δόξα» (δεύτερη επιλογή: Ανταμ Ντράιβερ για το «Ιστορία Γάμου»)
Β' Γυναικείος Ρόλος: Τζένιφερ Λόπεζ «Hustlers» (δεύτερη επιλογή: Ζάο Σουζέν για το «The Farewell»)
Β' Ανδρικός Ρόλος: Σονγκ Κανγκ Χο για τα «Παράσιτα» (δεύτερη επιλογή: Τζο Πέσι για το «Ο Ιρλανδός»)
Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: «I Lost My Body» (δεύτερη επιλογή: «Toy Story 4»)
Καλύτερο Σενάριο: Νόα Μπόμπακ για το «Ιστορία Γάμου» (δεύτερη επιλογή: Μπονγκ Τζουν-χο και Χαν Τζιν Γουον για τα «Παράσιτα»)
Καλύτερο Ντοκιμαντέρ / Μη Μυθοπλαστική Ταινία: «American Factory» (δεύτερη επιλογή: «Apollo 11»)
Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία: «Πόνος και Δόξα» (δεύτερη επιλογή: «Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας που Φλέγεται»)
Καλύτερο Μοντάζ: Τοντ Ντάγκλας Μίλερ για το «Apollo 11» (δεύτερη επιλογή: Μπένι Σάφντι και Ρόναλντ Μπρόνστιν για το «Uncut Gems»)
Καλύτερη Καλλιτεχνική Διεύθυνση: Μπάρμπαρα Λινγκ για το «Κάποτε στο... Χόλιγουντ» (δεύτερη επιλογή: Χα Τζουν Λι για τα «Παράσιτα»)
Καλύτερη Μουσική: Νταν Λέβι για το «I Lost My Body» (δεύτερη επιλογή: Τόμας Νιούμαν για το «1917»)
Καλύτερη Φωτογραφία: Κλερ Ματόν για τα «Το Πορτρέτο Μιας Γυναίκας που Φλέγεται» και «Atlantique» (δεύτερη επιλογή: Ρότζερ Ντίκινς για το «1917»)