Κορονοϊός και... μολύβι, δελτίο, πρακτορείο!
Ο… άγνωστος πόλεμος για τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ που όδευαν για επανεκκίνηση τον Ιούνιο, αλλά τελικά θα ανοίξουν στις 11 Μαΐου
Πολλή κουβέντα έγινε το τελευταίο διάστημα για την σειρά με την οποία θα γίνει το άνοιγμα της αγοράς. Επικοινωνιακά και για τις ανάγκες των «πιπεράτων» τηλεοπτικών ρεπορτάζ το βάρος έπεσε στο άνοιγμα των κομμωτηρίων και κέντρων αισθητικής που θα λάβει χώρα την επόμενη Δευτέρα. Και δώστου εικόνες από την προετοιμασία των λουτήρων και για την απολύμανση στα πιστολάκια και τις βούρτσες.
Την ίδια ώρα ωστόσο μαινόταν στο παρασκήνιο, ο… άγνωστος πόλεμος για μια ιδιαίτερη σειρά καταστημάτων, περισσότερα από τέσσερις χιλιάδες σε όλη τη χώρα, που περίμεναν με το κλειδί στο χέρι για να επανέλθουν και αυτά σε μια κάποια κανονικότητα. Ο λόγος για τα πρακτορεία του ΟΠΑΠ, που συμπλήρωσαν 1,5 μήνα εκτός λειτουργίας και σύμφωνα με το αρχικό πλάνο που είχε διαρρεύσει κινδύνευαν να παραμείνουν με λουκέτο έως τον Ιούνιο !
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Με το σκεπτικό πως αποτελούν χώρους συγκέντρωσης και συγχρωτισμού μεγάλου αριθμού πελατών σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και επιπλέον παρουσίας πλήθους ηλικιωμένων (ναι, αυτοί που κάθονται στην ίδια καρέκλα και παίζουν από το πρωί μέχρι το βράδι ΚΙΝΟ), έτεινε να παγιωθεί η αντίληψη σε κυβερνητικούς κύκλους πως θα έπρεπε να ανοίξουν και αυτά μαζί με τα εστιατόρια και τα καφέ, τελευταία, την 1η Ιουνίου.
Φυσικά, στην πληροφορία αυτή αντέδρασαν οι επιτελείς του ΟΠΑΠ, που με τη σειρά τους δέχθηκαν σωρεία οχλήσεων από τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων και άμεσους συνεργάτες τους. Η πρώτη σε κερδοφορία επιχείρηση της χώρας κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια τις προηγούμενες ημέρες, ώστε να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίο θα αίρονταν οι αρχικές αρνητικές σκέψεις των κυνβερνητικών στελεχών και θα ήταν εφικτό το άνοιγμα νωρίτερα, μαζί με τα υπόλοιπα καταστήματα.
Γιατί καλό το onlιne παιχνίδι, μια χαρά δούλεψε η πλατφόρμα του Οργανισμού το προηγούμενο διάστημα, όμως τα επίγεια πρακτορεία εξακολουθούν να αποτελούν την Ναυαρχίδα του ΟΠΑΠ. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, στην Ελλάδα βρισκόμαστε. Στην χώρα με την μικρότερη εξοικείωση σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και ιδιαίτερα σε σχέση με την μέση ηλικία και… πάνω, που αποτελεί και τον πυρήνα των πελατών των πρακτορείων.
Για αυτό και ασκήθηκαν οι σχετικές πιέσεις για να βρεθεί η λύση, που αποδείχθηκε πολύ απλή στην διατύπωσή της. Περιορισμοί που θα ισχύουν σε όλα τα υπόλοιπα καταστήματα θα τεθούν και σε αυτούς τους χώρους και το πρόβλημα… πάει. Τέσσερα άτομα ανά 20 τετραγωνικά, ουδείς καθήμενος στον κλειστό χώρο του καταστήματος, αποστάσεις δύο μέτρων και μάσκες για όσους εισέρχονται για να ρίξουν το δελτίο τους και αυτούς που παρακολουθούν την εξέλιξη των παιγνίων, μέσα στο μαγαζί.
Μένει φυσικά, να γίνουν πράξεις όλα τα παραπάνω, να υπάρχει συνεννόηση μεταξύ ιδιοκτητών και πελατών, αν χρειαστεί να βγαίνουν για λίγο έξω οι υπεράριθμοι για να εξυπηρετηθούν άλλοι που περιμένουν. Στο κάτω-κάτω αυτή είναι μια καθημερινότητα που την βιώνουμε το τελευταίο δίμηνο και θα την ζήσουμε και στη συνέχεια μέχρι να βρεθεί το εμβόλιο που θα μας λυτρώσει οριστικά από τον εφιάλτη του κορονοϊού.
Για την ώρα η δουλειά έγινε, τα πρακτορεία κέρδισαν τρεις εβδομάδες λειτουργίας σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό, οι λάτρεις του Στοιχήματος και των αριθμοπαιγνίων θα επιστρέψουν και αυτοί στην κανονικότητά τους, αναζητώντας το «σίγουρο» σημείο που θα τους στείλει στο ταμείο για να πληρωθούν. Φορώντας την μάσκα τους…