Τηλεθέαση: Μάχη σώμα με σώμα οι κυριακάτικες αθλητικές εκπομπές σε MEGA, OPEN TV και ΕΡΤ
Σχεδόν στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε η τηλεθέαση των αθλητικών εκπομπών της περασμένης Κυριακής (7/6) σε MEGA, OPEN TV και ΕΡΤ
Σύμφωνα με τα νούμερα της εταιρείας Nielsen, το Total Football ήταν πρώτο στην τηλεθέαση επιβεβαιώνοντας τον κανόνα που θέλει τον Έλληνα-οπαδό-τηλεθεατή να προτιμά στη δική του χαρά την... πίκρα του αντιπάλου. Ακόμα και οι Ολυμπιακοί λοιπόν μετά τη νίκη της ομάδας τους επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα, προτίμησαν το Open του Ιβάν Σαββίδη.
Συγκεκριμένα, η κυριακάτικη ποδοσφαιρική εκπομπή του Open κατέγραψε μέσο όρο 5,1% στο γενικό σύνολο (με peak δύο τέταρτα στο 6,5% και στο 6,4%), επιβεβαιώνοντας ακόμα μία φορά τη δυναμική και την επιρροή της.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Στη δεύτερη θέση, με οριακή διαφορά, τερμάτισε η Αθλητική Κυριακή της ΕΡΤ με 5%, ξεκινώντας και τελειώνοντας όμως μία ώρα νωρίτερα από Open και Mega (με peak ένα τέταρτο στο 6,9%).
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Super Μπάλα Live του MEGA με 4,9% (με peak ένα τέταρτο στο 5,7%).
Το Total Football κέρδισε τη μάχη και στο ανδρικό κοινό, εκεί δηλαδή όπου κατεξοχήν απευθύνονται οι αθλητικές εκπομπές. Η εκπομπή του Open κατέγραψε στην επάνοδό της στους τηλεοπτικούς δέκτες μέσο όρο 6,2% στους άνδρες τηλεθεατές (με peak σε μ.ό. τετάρτου 9,2%).
Δεύτερη στο ανδρικό κοινό τερμάτισε η εκπομπή του Mega με μ.ό. 5,5% (και peak τετάρτου 7,1%) και τρίτη η Αθλητική Κυριακή με 3,8% (με peak σε τέταρτο 6,3%).
Στο κοινό 18-54 το Total Football και η Super Μπάλα Live κατέγραψαν μέσο όρο 4,4%, ενώ η Αθλητική Κυριακή έκανε μ.ό. 2,5%.