Euroleague: Ανανέωσε μέχρι το 2036 τη συμφωνία της με την IMG
Η διοργανώτρια αρχή της Euroleague ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας της με την IMG για την επόμενη δεκαετία.
Η Euroleague ανακοίνωσε κι επίσημα την επέκταση της συμφωνίας της με την IMG, εταιρεία που ασχολείται με το αθλητικό μάρκετινγκ κι υπεύθυνη για τη προώθηση της λίγκας, μέχρι το 2036.
Οι δύο πλευρές θα συμπληρώσουν 20 χρόνια κοινής πορείας, μιας και η συνεργασία τους έχει ήδη ξεκινήσει από το 2016. Αξίζει να σημειωθεί πως επετεύχθη συμφωνία πριν λήξει το πρώτο συμβόλαιο συνεργασίας.
Ολυμπιακός: Εντείνονται οι φήμες για Γιάρεμτσουκ
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Euroleague:
«Η Euroleague Basketball, διοργανωτής των κορυφαίων επαγγελματικών αγώνων συλλόγων μπάσκετ της Ευρώπης – της Turkish Airlines EuroLeague και του BKT EuroCup – και η IMG, μια παγκόσμια εταιρεία αθλητικού μάρκετινγκ, ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους. Αυτή θα διαρκέσει τη σεζόν 2035-36, βασισμένη στην επιτυχία της κοινής τους πορείας που ξεκίνησε το 2016.
Η απόφαση για ανανέωση της συνεργασίας για επιπλέον 10 χρόνια, πολύ πριν από τη λήξη της αρχικής συμφωνίας, αντανακλά τη δύναμη της συνεργασίας και ακολουθεί τα σημαντικά επιτεύγματα που έχουν γίνει τις τελευταίες οκτώ σεζόν. Η κοινή επιχείρηση συνέβαλε καθοριστικά στην ανάδειξη της παγκόσμιας παρουσίας της Euroleague Basketball και στην παροχή εξαιρετικών εμπειριών θέασης για τους οπαδούς σε όλο τον κόσμο.
«Αυτή η ανανέωση σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στο κοινό ταξίδι μας με την IMG. Μαζί, φέραμε επανάσταση στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και θέσαμε νέα σημεία αναφοράς για τη συμμετοχή των φιλάθλων και την παραγωγή των μέσων ενημέρωσης», δήλωσε ο Παούλιους Μοτιεγιούνας, Διευθύνων Σύμβουλος της Euroleague Basketball.
«Κοιτάζοντας μπροστά, ο οργανισμός Μπάσκετ της Ευρωλίγκας και οι μέτοχοί του δεσμεύονται να συνεχίσουν αυτή την επιτυχημένη συνεργασία και να φέρουν ακόμα μεγαλύτερες εμπειρίες στην αυξανόμενη βάση των θαυμαστών μας».
Σύμφωνα με την νέα, ανανεωμένη συμφωνία, η IMG θα συνεχίσει να οδηγεί τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη για το πρωτάθλημα μέσω της διανομής δικαιωμάτων – ένας τομέας που έχει σημειώσει αξιοσημείωτη ανάπτυξη από την έναρξη της συνεργασίας – συνεργασίες επωνυμίας, στρατηγικές συμβουλές, ψηφιακές υπηρεσίες και ροή. Η IMG θα συνεχίσει επίσης ως αποκλειστικός συνεργάτης παραγωγής ζωντανών μεταδόσεων εκδηλώσεων, προωθώντας περαιτέρω τα καλύτερα πρότυπα παραγωγής στην κατηγορία που έχουν γίνει χαρακτηριστικό των αθλητικών αγώνων».