Μήνυμα - άνοιγμα προς την Αδριατική Λίγκα από τον Διευθυντή Μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός!
Το δικό του τρόπο για να αποδείξει ότι η Αδριατική Λίγκα είναι ένα ελκυστικό μπασκετικό προϊόν, επέλεξε ο Διευθυντής marketing της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης.
Ο Νίκος Λεπενιώτης παρουσίασε αριθμούς, που ελάχιστοι γνωρίζουν και έχουν να κάνουν με τη διοργάνωση της Αδριατικής Λίγκας, αλλά και με τον τρόπο που την αντιμετωπίζουν οι 7 χώρες που εκπροσωπούνται σε αυτή. Ενα δείγμα ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει να χάσει και πολλά, αν τελικά αποφασίσει να αγωνιστεί εκεί!
Αναλυτικά το μήνυμά του, στην προσωπική του σελίδα στο facebook:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
«Ανεξάρτητη τεχνοκρατική προσέγγιση: Διεθνές πρωτάθλημα των 14 καλύτερων ομάδων από 7 χώρες, όπου σε κάθε χώρα το μπάσκετ είναι no 1 sport, 29 εκ. πολίτες πληθυσμός-εν δυνάμει φίλαθλο, τηλεοπτικό και καταναλωτικό κοινό (αντί για 10 εκ. Ελλάδας), 400 Δις Δολάρια συνολικό ΑΕΠ των χωρών (αντί για τα 200 Δις της Ελλάδας), δραστηριοποίηση 1.500 Ελληνικών επιχειρήσεων στις 6 χώρες με πολύ σημαντικές επενδύσεις και προοπτική ανάπτυξης».