Από το νωθρό ξεκίνημα του Γκασλί στον απογοητευτικό Κούμπιτσα
Οι μέχρι τώρα εμφανίσεις του Πιέρ Γκασλί και του Ρόμπερτ Κούμπιτσα είναι απογοητευτικές και τα πρώτα σύννεφα γύρω από το μέλλον τους στη Formula 1 έκαναν ήδη την εμφάνιση τους.
Στο πρωτάθλημα της Formula 1 έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής τρία Γκραν Πρι, τα οποία έλαβαν χώρα στη Μελβούρνη, στο Μπαχρέιν και στη Σαγκάη. Απομένουν άλλα 18 πριν ολοκληρωθεί η σεζόν και όλα παραμένουν ανοιχτά, μιας και το δείγμα για ασφαλή συμπεράσματα, είναι ελάχιστο.
Ωστόσο στις τάξεις των ομάδων, η προσπάθεια για το καλύτερο, φέρνει πίεση, που πηγάζει από την απαίτηση των «αφεντικών» για καλά αποτελέσματα. Είναι δεδομένο ότι οι επικεφαλής των ομάδων έχουν υψηλές απαιτήσεις από τους οδηγούς.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Μία από τις ομάδες που πρωταγωνιστούν τα τελευταία χρόνια στη Formula 1 είναι η Red Bull η οποία θέλει να επιστρέψει στην κορυφή, ώστε να βάλει τέλος στο ρόλο του κομπάρσου (τρίτη δύναμη στο πρωτάθλημα πίσω από Mercedes και Ferrari). Ο Μαξ Φερστάπεν παρά το νεαρό της ηλικίας του έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των «Ταύρων» κάτι που από ότι φαίνεται δεν έχει μπορέσει ο ομόσταβλός του Πιέρ Γκασλί.
Ο Γάλλος αποκτήθηκε φέτος από τη Toro Rossο για να αντικαταστήσει το κενό του Ντάνιελ Ρικιάρντο αλλά μέχρι στιγμής έχει φανεί κατώτατος των περιστάσεων. Συγκεκριμένα στη Μελβούρνη βγήκε 11ος, στο Μπαχρέιν 8ος και στη Σαγκάη 6ος. Οι θέσεις που έχει κατακτήσει έως τώρα έχουν δημιουργήσει «πονοκέφαλο» στον Κρίστιαν Χόρνερ που προσπαθεί να βρει μία λύση γύρω από την μέτρια απόδοση του νεαρού πιλότου ο οποίος δεν θα πρέπει να νιώθει και πολύ ασφαλής στη Red Bull καθώς ήδη ακούγονται διάφορα σενάρια γύρω από το μέλλον του.
Στην ίδια θέση βρίσκεται και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα. H Williams τη φετινή χρονιά διεκδικεί τον τίτλο της πιο αδύναμης ομάδας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με το μονοθέσιο της να μην μπορεί να κοντράρει τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην τελευταία θέση της βαθμολογίας. Η επιστροφή του Κούμπιτσα στη Formula 1 έδωσε μία ελπίδα στην ομάδα του αλλά όπως δείχνουν τα πρώτα δείγματα μάλλον έκαναν λάθος.
Ο Πολωνός τερμάτισε δύο φορές 17ος και μία 16ος σημειώνοντας χειρότερους χρόνους από τον ομόσταβλό του Τζορτ Ράσελ ο οποίος είναι πρωτάρης στο φετινό πρωτάθλημα. Το μέλλον του 34χρονου οδηγού όπως και του Πιέρ Γκασλί είναι αβέβαιο με αποτέλεσμα να ξεκινήσουν οι πρώτες «γκρίνιες».
Αμφότεροι θα πρέπει να βελτιώσουν άρδην την αγωνιστική τους εικόνα, αν εξακολουθούν να... φαντάζονται το μέλλον τους στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.