Άχαστος ο Φερστάπεν, ρεκόρ σερί νικών 35 χρόνων κατέρριψε η Red Bull στην Ουγγαρία!
O Mαξ Φέρστάπεν πήρε την 9η φετινή του νίκη, στο Ουγκαρόρινγκ, πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο στην κατάκτηση ενός ακόμη παγκόσμιου τίτλου κι η Red Bull έφτασε τις 12 διαδοχικές που αποτελούν ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1 που κράταγε η ΜcLaren από το 1988
Iστορία στα κιτάπια της Formula 1 γράφτηκε στο grand prix της Ουγγαρίας!
Όχι τόσο γιατί ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε σε μια ακόμη νίκη (9η φετινή σε 11 αγώνες) αλλά γιατί μ' αυτή η ομάδα του Red Bull έφτασε τις 12 διαδοχικές (σ. συνυπολογίζοντας την τελευταία της περσινής σεζόν) στο πρωτάθλημα ξεπερνώντας την επίδοση - ρεκόρ της ΜcLaren το μακρινό 1988!
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Για να γίνει αντιληπτό το επίτευγμα της Αυστριακής ομάδας στην Αγγλική φίρμα τότε οδηγοί ήταν δύο θρύλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού: ο (αείμνηστος) Άιρτον Σένα και ο («καθηγητής») Αλέν Προστ
Στα του αγώνα ο παγκόσμιος πρωταθλητής κυριάρχησε ολοκληρωτικά
Παρότι δεν είχε την πολ ποζίσιον έστριψε πρώτος -αφού ο Χάμιλτον που είχε την πρωτιά στις κατατακτήριες έκανε κάκιστη εκκίνηση- και δεν ξανακοίταξε πίσω φτάνοντας ...διαδικαστικά στην 7η σερί επικράτηση του και 44η της καριέρας του.
Με τη διαφορά του από τον 2ο στη βαθμολογία να είναι 110 πόντοι!
Σα να λέμε τρέχει μόνος του...
Δίπλα του στο βάθρο ήταν ο Λάντο Νόρις (ΜcLaren) κι o ομόσταυλος του Σέρχιο Πέρες.
Προηγήθηκε παιχνίδι στρατηγικής, μετά την προσπέραση και των Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι με τις δύο McLaren στην εκκίνηση στη Mercedes του Χάμιλτον.
Εκκινώντας από την 9η θέση, με τη σκληρή γόμα έναντι της μέσης των υπόλοιπων πρωταγωνιστών, ο Πέρεζ κατάφερε να φτάσει σε θέση βάθρου - και οριακά στο τέλος δεν κατάφερε να περάσει και τη McLaren του Λάντο Νόρις.
Πίσω από τον Βρετανό και το Μεξικανό, ο Χάμιλτον κατάφερε προς το τέλος με πιο φρέσκια γόμα να περάσει τον Πιάστρι για την 4η θέση, καθώς η Mercedes ανέκτησε την ανταγωνιστικότητα που δεν είχε στα δύο τρίτα του αγώνα.
Το ίδιο έκανε, επίσης με τη μέση γόμα με ελαφρύ πια φορτίο καυσίμου, και ο (ομόσταυλος του) Ράσελ για να περάσει στο τέλος τον Κάρλος Σάινθ και να πάρει την 7η θέση πίσω από την έτερη Ferrari του Λεκλέρ.
Ωστόσο, ο Μονεγάσκος κινδυνεύει με ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτς.
H κατάταξη του αγώνα
Η βαθμολογία των οδηγών
H βαθμολογία των ομάδων