Formula 1: Νικητής και στο «σπίτι» της Ferrari ο Φερστάπεν!
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν νίκησε και στο γκραν πρι της Μόντσα αφήνοντας μέσα στην «έδρα» της Ferrari δεύτερο τον πιλότο της Scuderia Σαρλ Λεκλέρ. Έτσι αύξησε τη διαφορά του από τον Μονεγάσκο και κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς την μαθηματική εξασφάλιση του 2ου σερί πρωταθλήματος
Ο Μαξ Φερστάπεν δεν είχε καν ανέβει στο πόντιουμ της Μόντσα στην καριέρα του αλλά με τον... αέρα του περσινού πρωταθλήματος και των τεσσάρων σερί επιτυχιών (που φέρνει το δεύτερο διαδοχικό εγγύτερα...) πήρε την πρώτη θέση μέσα στο «σπίτι» της Ferrari και δεν επέτρεψε στην Scuderia να πανηγυρίσει στην συμπλήρωση των 75 χρόνων της μια νίκη στο σιρκουί που γιορτάζει τα 100χρονα του!
Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο αγώνας στο «ναό της ταχύτητας» τελείωσε σε χαμηλές στροφές αφού σε αντίθεση μ' ότι έγινε στον τελευταίο αγώνα του περσινού πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν αποσύρθηκε και το σασπένς χάθηκε!
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Δεύτερος τερμάτισε ο ανικανοποίητος Λεκλέρ (που είδε τη διαφορά του στη βαθμολογία των οδηγών από τον Ολλανδό, ο οποίος ξεκίνησε 7ος λόγω μηχανικών αλλαγών, να μεγαλώνει κι άλλο...) με Ferrari και τρίτος ο Ράσελ με Mercedes
Στην εκκίνηση του αγώνα ο κάτοχος της πολ ποζίσιον Μονεγκάσκος, κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Ράσελ προς τέρψιν των τιφόζι.
Ωστόσο ο Φερστάπεν χρειάστηκε 4 γύρους για να βρεθεί 2ος.
Στον 12ο γύρο βγήκε εικονικό όχημα ασφαλείας και το αξιοποίησε η Ferrari βλέποντας τον Ολλανδό οδηγό να πλησιάζει.
Ρίσκαρε, βάζοντας τον Λεκλέρ στα πιτς, ώστε να βάλει μέση γόμα κα να κερδίσει χρόνο.
Στον 26ο γύρο ο Μονεγάσκος πέρασε ξανά στην κορυφή, όταν Φερστάπεν και Ράσελ μπήκαν για τη δική τους αλλαγή.
Στον 33ο γύρο ο Λεκλέρ μπήκε για δεύτερο στοπ, ώστε να ξαναβάλει τη μαλακή γόμα.
Βρέθηκε 20'' πίσω από τον Ολλανδό της Red Bull, αλλά στον 46ο γύρο υπήρξε η δυνατότητα για μεγάλη μάχη, με τον Ρικιάρντο να προκαλεί εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και τις διαφορές να εκμηδενίζονται.
Ο Φερστάπεν άλλαξε σε φρέσκια μαλακά ελαστικά, ενώ το ίδιο έκανε και ο Λεκλέρ και περίμεναν τη μεταξύ τους μονομαχία. Ωστόσο, η πίστα δεν ήταν έτοιμη και ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από αυτοκίνητο ασφαλείας.
Όσον αφορά στην κατάταξη των οδηγών ο Φερστάπεν είναι στην κορυφή με 335 πόντους. Ακολουθεί ο Λεκλέρ με 219 και ο Σέρχιο Πέρες με 210.
Στην κατάταξη των κατασκευαστών η Red Bull έχει 545 πόντους έναντι 406 της Ferrari, ενώ στην τρίτη θέση είναι η Mercedes με 371.