Formula 1: Πήρε (ξανά...) το γκραν πρι της πατρίδας του ο Ολλανδός Φερστάπεν!
Ο, Ολλανδός, παγκόσμιος πρωταθλήτης, Μαξ Φερστάπεν (Red Bull), όπως και πέρσι κατέκτησε την νίκη στο γκραν πρι της πατρίδας του, εκμεταλλευόμενος την είσοδο των αυτοκινήτων ασφαλείας, που ...ανακάτεψαν την τράπουλα, ρίχνοντας τον πρωτοπόρο Χάμιλτον 4ο. Δεύτερος ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) και τρίτος ο Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari).
Δεν χάνει ...εντός έδρας ο Μαξ Φερστάπεν!
Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP Ολλανδίας (όπως και πέρσι στην πορεία του για τον παρθενικό του τίτλο...) και έφτασε στις τέσσερις σερί επιτυχίες στο τρέχον πρωτάθλημα και τις 30, συνολικά νίκες.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Εξάλλου η Red Bull που οδηγούσε έφτασε στις 10 νίκες στους 15 αγώνες της σεζόν.
Δεύτερος τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), τρίτος ο Λεκλέρ (Ferrari), με τον Χάμιλτον (Μercedes) που βρέθηκε με λάθος γόμα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα να υποχωρεί τέταρτος μετά από την είσοδο αυτοκινήτου ασφαλείας που ...ανακάτεψε την τράπουλα.
Ήταν μία «μάχη» στρατηγικής, ειδικά μετά τον 46ο γύρο, και τα δύο αυτοκίνητα ασφαλείας άλλαζαν συχνά τα δεδομένα.
Τελικά, ο Φερστάπεν που ξεκίνησε πρώτος, έχοντας κατακτήσει την πολ ποζίσιον, ήταν ο μεγάλος νικητής.
Ο Ολλανδός αρχικά έχτισε απόσταση ασφαλείας από τον Σαρλ Λεκλέρ.
Ο Μονεγάσκος προσπάθησε να καλύψει τη διαφορά μπαίνοντας στα πιτς βάζοντας μαλακή γόμα, αλλά δεν είδε... χαϊρι
Ο αγώνας έγινε πιο συναρπαστικός στον 46ο γύρο. Ο Λεκλέρ εισήλθε στα πιτς για σκληρή γόμα και βρέθηκε πίσω από Χάμιλτον και Ράσελ. Λίγο αργότερα, βγήκε το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας με τον πρωτοπόρο Φερστάπεν να το αξιοποιεί και να βάζει σκληρά ελαστικά.
Η Mercedes απάντησε με μέση γόμα στους δύο οδηγούς της. Έτσι τα δύο «ασημένια βέλη» βρέθηκαν να κυνηγούν τον πιλότο της Red Bull, καθώς είχαν ταχύτερα ελαστικά.
Ο Φερστάπεν μπήκε για τρίτο στοπ και έβαλε μαλακά ελαστικά επιστρέφοντας πίσω από τις δύο Mercedes,
Το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας στον 57ο γύρο ανακάτεψε εκ νέου τα πράγματα και βόλεψε τον Ολλανδό. Ο Φερστάπεν ξαναμπήκε βάζοντας φρέσκια γόμα μαλακών ελαστικών και ο Ράσελ επέλεξε την ίδια στρατηγική.
Έτσι, ο Χάμιλτον βρέθηκε να υπερασπίζεται τη θέση του από τον Μαξ, ο οποίος έκανε την επίθεσή του και τον πέρασε άνετα στον 61ο γύρο, μόλις δηλαδή αποχώρησε το safety car. Αυτή ήταν και η στιγμή που κρίθηκε ο αγώνας.
Μάλιστα στον 63ο γύρο ο ταχύτερος Ράσελ πέρασε τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, ομόσταυλο του, ο οποίος δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος αφού έμεινε με μαλακή γόμα.
Έτσι βρέθηκε εκτός βάθρου, αφού τον πέρασε και ο Λεκλέρ. Μέχρι το φινάλε, ο Φερστάπεν δεν απειλήθηκε και είδε πρώτος την καρό σημαία.
Μία από τις φάσεις του αγώνα κατεγράφη στον 15ο γύρο, με την Ferrari να κάνει ένα ακόμη λάθος. Ο Σάινθ έχασε κάθε ελπίδα για το βάθρο από νωρίς. Οι μηχανικοί της Scuderia... ξέχασαν το τέταρτο ελαστικό με αποτέλεσμα να το πιτ στοπ να διαρκέσει 18''.
Σαν να μην έφτανε αυτό ο Πέρεζ πάτησε ένα... ξεχασμένο πιστόλι του μηχανικού που έδινε μάχη για να τοποθετήσει το ελαστικό του Σάινθ.
Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ στο GP Ολλανδίας
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
ΟΔΗΓΩΝ
ΟΜΑΔΩΝ