Ποιος δεν θα ήθελε μια νέα Lancia Thema;
Η Lancia ετοιμάζεται για μεγάλα πράγματα στο προσεχές μέλλον. Η σύμπραξη FCA-PSA ετοιμάζεται να δώσει όχι απλά το «φιλί της ζωής» στην άλλοτε υπερδύναμη των ράλλυ, αλλά ουσιαστικά να την αναγεννήσει.
Ήδη έχουν δρομολογηθεί ο αντικαταστάτης του σημερινού, ηρωικού Ypsilon -που κρατάει μόνο του εδώ και χρόνια την Lancia- και ένα μικρό SUV, ούτως ώστε να μπει η ιταλική εταιρία στην καρδιά των αγοραστικών προτιμήσεων. Και η Integrale ετοιμάζεται για επιστροφή, έστω μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Από τη στιγμή, λοιπόν, που η θρυλική φίρμα ετοιμάζει αντεπίθεση, υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για την αναβίωση της Thema;
To ιταλικό σεντάν υπήρξε η ναυαρχίδα της Lancia για 10 χρόνια, από το 1984 έως το 1994, μέχρι την αντικατάστασή της από την Kappa. Το 2011 επέστρεψε, όμως δεν ήταν κάτι παραπάνω από Chrysler 300C με διαφορετικά σήματα, μάσκα και φωτιστικά σώματα. Η αυθεντική Thema, στην έκδοση 8.32, έμεινε στην Ιστορία ως «σεντάν Ferrari», εν πολλοίς γιατί αυτό ήταν! Κάτω από το καπό υπήρχε ο V8 των 3.0 λίτρων, από τις 308 και Mondial. Η απόδοση έφτανε τους 215 ίππους και οι επιδόσεις ήταν επιπέδου «Cavallino Rampante»: 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 240 χλμ./ώρα, εν έτει 1986 για μεσαίο σεντάν.
Πάνω από 3 δεκαετίες αργότερα, ο digital designer, Andrea Bonamore, μας παρουσιάζει τη νέα Thema. Και μάλιστα,σε έκδοση HF. Το πλησιέστερο που είδαμε σε HF από την πρώτη Thema, πέραν της 8.32, ήταν η i.e. Turbo. Η οποία, στην ισχυρότερη μορφή 2.0 16V Turbo, απέδιδε 205 ίππους και ήθελε 7,2 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ έφτανε στα 230 χλμ./ώρα τελικής.
Μια νέα Thema θα μπορούσε κάλλιστα να προκύψει, βασιζόμενη στο Peugeot 508. Σε αυτό, υπάρχει η έκδοση GT με τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6 PureTech των 225 ίππων, που θα μπορούσε να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως έμπνευση για την Thema HF της δεκαετίας του 2020. Υπάρχει άνθρωπος που δεν θα την ήθελε;
Πηγή: autogreeknews.gr