Επίσημη πρώτη για το Nissan GT-R του 1 εκατομμυρίου!
Nissan και Italdesign παρουσίασαν επίσημα το ακριβοθώρητο δημιούργημά τους, που ακούει στο όνομα «GT-R50» και αποτελεί το πιο ακριβό GT-R όλων των εποχών.
Nissan και Italdesign παρουσίασαν επίσημα το ακριβοθώρητο δημιούργημά τους, που ακούει στο όνομα «GT-R50» και αποτελεί το πιο ακριβό GT-R όλων των εποχών, με κόστος που φτάνει το 1 εκατομμύριο!
Αρχικά οι Ιάπωνες παρουσίασαν το GT-R50 ως ένα μοναδικό μοντέλο, με το οποίο γιόρτασαν πέρσι τα 50 χρόνια ιστορίας του μοντέλου, αλλά και τον μισό αιώνα ζωής της Italdesign. Η αποδοχή του κοινού ήταν τέτοια, ωστόσο, που πήραν την απόφαση να το περάσουν στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό 50 αντιτύπων. Το επίσημο ντεμπούτο είχε προγραμματιστεί για τον περασμένο Μάρτιο και την Έκθεση της Γενεύης, αλλά η λαίλαπα του κορωνοϊού μετέθεσε τα σχέδια. Η πρεμιέρα τελικά έλαβε χώρα σήμερα, στο σιρκουί «Tazio Nuvolari», στην Ιταλία.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το GT-R50 βασίζεται στο Nismo GT-R και χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο επιθετική εμφάνιση, το εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, τον αντίστοιχο ανασχεδιασμό του πίσω (που θυμίζει την 2η γενιά Skyline GT-R, το KPGC110, του 1973), την χαμηλότερη οροφή και την τεράστια αεροτομή.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο συγκρατημένες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν υπάρχουν διακοσμητικά από ανθρακονήματα στην κεντρική κονσόλα, τον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών. Μαύρο δέρμα και alcantara χρησιμοποιούνται στα καθίσματα, ενώ οι επενδύσεις στο ταμπλό, τις πόρτες και τους διακόπτες ακολουθούν τον εξωτερικό χρωματισμό. Από ανθρακονήματα είναι κατασκευασμένος ο αφαλός του flat-bottom τιμονιού, όπως και οι ακτίνες του, ενώ η στεφάνη είναι επίσης ντυμένη με alcantara.
Στα των μηχανικών μερών, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3.8 λίτρων αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής, με τους Ιάπωνες μηχανικούς να αυξάνουν την απόδοση κατά 100 άλογα και 130 Nm σε σχέση με το Nismo GT-R. Επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά με δεδομένο πως ο εργοστασιακά βελτιωμένος «Godzilla» επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και δεν σταματά πριν τα 315 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, το GT-R50 αναμένεται να είναι δεδομένα ταχύτερο.
Το μόνο σίγουρο είναι πως πρόκειται για ασύγκριτα ακριβότερη επιλογή. Καθένα από τα 50 δημιουργήματα της Italdesign -εκ των οποίων τα περισσότερα έχουν ήδη πωληθεί- κοστολογείται στις 990.000 ευρώ προ φόρων (1,08 εκατ. δολάρια)! Που σημαίνει ότι για να το αποκτήσει κάποιος θα κληθεί να καταβάλλει αντίτιμο μεγαλύτερο από αυτό που ζητούσε η Ferrari για την κορυφαία LaFerrari όταν ήταν καινούργια!
Πηγή: autogreeknews.gr