Νέο Jeep Compass με 1.300άρη turbo κινητήρα
Το μικρομεσαίο SUV της Jeep, το Compass παρουσιάζεται με το νέο Turbo κινητήρα των 1.3 λτ., καθώς και με επιμέρους βελτιώσεις.
Το μικρομεσαίο SUV της Jeep, το Compass παρουσιάζεται με το νέο Turbo κινητήρα των 1.3 λτ., καθώς και με επιμέρους βελτιώσεις. Το σύστημα πολυμέσων Uconnect θα προσφέρει αναβαθμισμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και υπηρεσιών, ενώ ακόμα πλουσιότερη θα είναι η επιλογή όσον αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά και την παλέτα των διαθέσιμων χρωματισμών για το αμάξωμα που θα περιλαμβάνει και συνδυασμούς με μαύρη οροφή.
Ο νέος Turbo βενζινοκινητήρας των 1.3 λίτρων ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων GSE (Global Small Engine) της FCA και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2018 στο Jeep Renegade. Το 4κύλινδρο μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρεται με δύο εκδόσεις σε επίπεδο ιπποδύναμης. Η πρώτη με 130 ίππους συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η δεύτερη με 150 ίππους συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). Και οι δύο εκδόσεις έχουν μέγιστη ροπή 270 Nm και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Για πρώτη φορά στο Compass ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα επιλογής του συνδυασμού αυτόματου κιβωτίου με κίνηση στους δύο τροχούς.
Το Jeep Compass 1.3Τ με το αυτόματο κιβώτιο DDCT για πρώτη φορά θα προσφέρει και τη λειτουργία «Sport», η οποία θα ενεργοποιείται μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Με την ενεργοποίηση του προγράμματος αλλάζουν οι παράμετροι λειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για μια ακόμα πιο δυναμική συμπεριφορά. Ειδικότερα στη λειτουργία Sport, οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε υψηλότερες στροφές του κινητήρα και απενεργοποιείται η λειτουργία «Sailing». Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το κιβώτιο δεν ανεβάζει σχέση, ώστε να μεγιστοποιείται το «φρένο» της μηχανής και να βελτιστοποιείται η απόκριση, όταν επιλέξει και πάλι ο οδηγός να επιταχύνει.
Εκτός από το νέο κινητήρα, η νέα γκάμα του Jeep Compass αποκτά νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και στην ανάρτηση, όπου χρησιμοποιούνται αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping), τα οποία περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της άνεσης.
Τα Jeep Compass που θα παράγονται στο Melfi αναμένεται να είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά από τον Ιούνιο με τις σχετικές τιμές να ανακοινώνονται το αμέσως προσεχές διάστημα. Αντίστοιχα από το 2ο εξάμηνο του έτους διαθέσιμες θα είναι και οι νέες Plug-in Hybrid εκδόσεις Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe, με εκπομπές CO2 κάτω από 50 γρ./χλμ., Λ.Τ.Π.Φ. κάτω από 40.000 ευρώ και μηδενικό φόρο για τους εταιρικούς χρήστες.
Πηγή: autogreeknews.gr