Καίει καρδιές το νέο Hyundai Elantra (vid)
Η Hyundai παρουσίασε το νέο Elantra, το οποίο εντυπωσιάζει με τις σχεδιαστικές γραμμές του και ουδεμία σχέση έχει ούτε με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Η Hyundai παρουσίασε το νέο Elantra, το οποίο εντυπωσιάζει με τις σχεδιαστικές γραμμές του και ουδεμία σχέση έχει ούτε με το μοντέλο που αντικαθιστά, ούτε πολύ περισσότερο με το αυτοκίνητο που είδαμε στη χώρα μας τελευταία φορά.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Η ιδιαίτερα δυναμική εμφάνιση ακολουθεί την τεχνοτροπία των Κορεατών, ονόματι «Sensuous Sportiness», και διακρίνεται τη χαμηλή γραμμή της οροφής, τις έντονες ακμές στο προφίλ και τα εντελώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω. Όπως βλέπουμε, το αμάξωμα πλέον ενστερνίζεται την τάση των τετράθυρων κουπέ και ξεχωρίζει χάρις στην «διαμαντένια» διάταξη της μάσκας («parametric jewel pattern» την ονομάζει η Hyundai), την αιχμηρή διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, το σφηνοειδές προφίλ και τα ενιαία πίσω φανάρια.
Οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα, με το μήκος να φτάνει στα 4.676 χλστ. (+55 χλστ. σε σχέση με πριν), το πλάτος τα 1.800 χλστ. (+29 χλστ.), το μεταξόνιο τα 2.700 χλστ. (+20 χλστ.), ενώ το ύψος είναι το μόνο που παρουσιάζει μείωση (-20 χλστ.), στα 1.435 χλστ. Η νέα πλατφόρμα K3 που βασίζεται, είναι ελαφρύτερη και προσφέρει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, μειώνοντας παράλληλα τον εμπρός πρόβολο και το κέντρο βάρους.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ίδιας διάστασης -προαιρετικά- οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και ενιαία διάταξη για τους αεραγωγούς, που διατρέχουν το σύνολο του ταμπλό χωρίζοντας το σε δυο μέρη. Τα συστήματα Android Auto και AppleCarPlay είναι στάνταρ, με το τελευταίο να διατίθεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο με wireless τεχνολογία. Τα επικουρικά συστήματα εξυπακούεται πως δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ενσωματώνοντας ανίχνευση τυφλού σημείου και πεζών, διατήρηση λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα κλπ.
Κάτω από το συναρπαστικό αμάξωμα, προς το παρόν αναλαμβάνει την κίνηση μόνο ένας 2λιτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος, απόδοσης 149 ίππων και 179 Nm ροπής. Οι εμπρός τροχοί τροφοδοτούνται αποκλειστικά μέσω κιβωτίου CVT. Από το 2021, θα προστεθεί στη γκάμα ένα υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από έναν 1.600άρη GDI επίσης ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κύκλου Attkinson, συνδυαζόμενο με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία ιόντων-λιθίου 1,32 kWh. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 141 άλογα και 264 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας μέση τιμή κατανάλωσης 4,7 λίτρων/100 χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr