Μαγευτικό το νέο πολυτελές σεντάν της Hyundai
H αλήθεια είναι πως οι Κορεάτες μας έχουν συνηθίσει πια σε εντυπωσιακές premium παρουσίες.
H αλήθεια είναι πως οι Κορεάτες μας έχουν συνηθίσει πια σε εντυπωσιακές premium παρουσίες. Με μπροστάρη τη Genesis και «κράχτες» τα GV80 και G90, η Hyundai πλέον λογίζεται -έστω, με «καλλιτεχνικό» όνομα- ευθέως ανταγωνιστική στις Audi και Mercedes. Το νέο G80 επικυρώνει την ανωτέρω παραδοχή.
Το κορεατικό μεγαλομεσαίο τοποθετείται απέναντι στα Audi A7 Sportback και Mercedes CLS, υιοθετώντας το στυλ του «εκλεπτυσμένου αθλητή», κατά δήλωση των σχεδιαστών του. H χαρακτηριστική πολύγωνη μάσκα και τα τετραπλά φωτιστικά σώματα «Quad Lamps» συνεχίζουν το επιβλητικό έργο από το GV80, με το προφίλ να τονίζει τη διαμόρφωση τετράθυρου κουπέ. Η γραμμή της οροφής είναι χαμηλή και κλίνει έντονα στο πίσω μέρος, με το τελικό αποτέλεσμα να θυμίζει έντονα το μοντέλο από Ίγκολσταντ. Εκεί -στο πίσω μέρος δηλαδή- συναντάμε το έτερο σε Quad Lamps, σε μακρύτερη εκτέλεση και πλαισιωμένα από μια ανάγλυφη ουρά, που δημιουργεί ένα οβάλ σχήμα στο συνδυασμό προφυλακτήρα-πόρτας πορτμπαγκάζ (πέταλο αρνητικής επιφάνειας το ονομάζει η Genesis).
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Οι ζάντες φτάνουν στις 22 ίντσες και σχεδιαστικό highlight αποτελούν τα πλαϊνά φλας, που συνεχίζουν στο μοτίβο Quad και αποτελούν τη νοητή σύνδεση μεταξύ εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να παρά να συναντάμε δέρμα, ξύλινες επενδύσεις και ποιοτικά υλικά σε κάθε σπιθαμή του. H οθόνη αφής των 14,5 ιντσών αναλαμβάνει το πάνω μέρος του ταμπλό, έχοντας από κάτω μια παχιά στρώση αφρώδους πλαστικού, ακολουθούμενη από τους αεραγωγούς που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της καμπίνας, ενώ στο κάτω μέρος έχουμε τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Ουσιαστικά, το ταμπλό χωρίζεται σε 3 επίπεδα και με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί περιστροφικά χειριστήρια για το χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος πολυμέσων.
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα, η Genesis ακόμα δεν ανακοινώνει χαρακτηριστικά. Αναφέρει μόνο πως βασίζεται σε καινούργια πλατφόρμα και διαθέτει νέα κινητήρια σύνολα. Κάτι που ισχύει και για το GV80, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε αρκετές ομοιότητες με το πολυτελές SUV. Εκεί έχουμε 3 κινητήρες: έναν 3.0 λτ. V6 ντίζελ 278 ίππων και 589 Nm ροπής, έναν 2.5άρη τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 305 ίππων και 422 Nm, ενώ στην κορυφή τοποθετείται ο twinturbo V6 των 3.5 λίτρων και 380 ίππων, μαζί με 530 Nm.
Πηγή: autogreeknews.gr