Ποιο από τα νέα Honda Civic Type R θα επιλέγατε;
Η Honda παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το ανανεωμένο κορυφαίο μικρομεσαίο της μοντέλο, το Civic Type R, με αρκετές αλλαγές και για πρώτη φορά, σε δύο ακόμα νέες εκδόσεις.
Η Honda παρουσίασε πριν από λίγες μέρες το ανανεωμένο κορυφαίο μικρομεσαίο της μοντέλο, το Civic Type R, με αρκετές αλλαγές και για πρώτη φορά, σε δύο ακόμα νέες εκδόσεις. Στην γκάμα του, μαζί με το Type R GT προστέθηκαν το Sport Line και το Limited Edtition. Έτσι πλέον διευρύνει σημαντικά τις επιλογές των εν δυνάμει πολύ απαιτητικών αγοραστών.
Ολυμπιακός: Τι πρέπει να αλλάξει ο Ζέλσον
Εξωτερικά, οι αλλαγές εστιάζονται στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, στη νέα μάσκα και στις καινούργιες ζάντες. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις και αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων. Βελτιώσεις έχουν γίνει ακόμα στις αναρτήσεις, στα φρένα και στο τιμόνι για ακόμα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Πως όμως διαφοροποιούνται τα Civic Type R Sport Line και Limited Edition από το GT; To Sport Line (με το γκρι χρώμα), απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν τις επιδόσεις, αλλά πιο πολύ άνεση και λιγότερο εκκεντρική εμφάνιση. Ειδοποιός διαφορά η αντικατάσταση της τεράστιας αεροτομής με ένα πιο διακριτικό spoiler. Οι 19άρες ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sports 4S, με πιο μαλακά πλαϊνά προς όφελος της άνεσης και της ποιότητας κύλισης. Επιπλέον, τα πρόσθετα ηχομονωτικά υλικά φροντίζουν για λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα.
Στο αντίθετο άκρο, το πιο σκληροπυρηνικό είναι το Civic Type R Limited Edition (κίτρινο). Καταρχήν έχει υποστεί δίαιτα και είναι 47 κιλά πιο ελαφρύ από το GT, χωρίς να αφαιρεθεί το πίσω κάθισμα. Όμως καταργήθηκε το σύστημα πολυμέσων. Οι 20 ιντσών ζάντες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Cup 2, ενώ και η ανάρτηση έχει διαφορετικές ρυθμίσεις. Για όσους θέλουν όμως το Limited Edition, ίσως να μην το προλάβουν, αφού μόνο 100 θα διατεθούν στην Ευρώπη (δεν αποκλείεται να έχουν ήδη πωληθεί).
Ο κινητήρας σε κάθε περίπτωση παραμένει ο πανίσχυρος 2.0 λτ. VTEC Turbo των 320 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 5,7 δευτερόλεπτα.
Τελικά πιο θα επιλέγατε; Το πιο άνετο και με μικρότερη αεροτομή Sport Line, το σπορ Limited Edition, ή το «κλασικό» GT;
Πηγή: autogreeknews.gr