Σας έχουν λείψει οι απολύτως βασικές εκδόσεις;
Τη σήμερον ημέρα, έχουμε φτάσει σε σημείο να διαμαρτυρόμαστε αν ένα μοντέλο δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις, θυμίζουν τις πλούσιες περασμένων ετών.
Τη σήμερον ημέρα, απολαμβάνουμε τα πιο καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα στα χρονικά. Έχουμε φτάσει σε σημείο να διαμαρτυρόμαστε αν ένα μοντέλο δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες παρκαρίσματος, χειροκίνητα παράθυρα πίσω δεν νοούνται και όπου υπάρχουν γίνονται αντικείμενο μελέτης, ενώ σιδερένιες ζάντες υφίστανται αυστηρά μόνο πίσω από καλύμματα. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις, θυμίζουν τις πλούσιες περασμένων ετών. Πόσο περασμένων;
Μέχρι τον ερχομό του νέου μιλένιουμ, οι άβαφοι προφυλακτήρες, οι μανιβέλες στις πίσω πόρτες -ενίοτε και τις μπροστά- και οι σιδερένιες ζάντες άνευ καλυμμάτων, έδιναν κι έπαιρναν. Στη δεκαετία του 90, όταν οι αντιπροσωπείες έλεγαν «βασική έκδοση» το εννοούσαν μέχρι κεραίας. Air condition (για κλιματισμό ούτε λόγος), προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, τάσια, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, μαζί με πολλά ακόμα στοιχεία που σήμερα θεωρούνται αυτονόητα για ένα αυτοκίνητο, αποτελούσαν μέρος των έξτρα. Οι νεότεροι θα αναρωτιούνται για τον λόγο ύπαρξης τέτοιων «γυμνών» εκδόσεων, όμως η αιτιολόγηση είναι πολύ απλή.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πριν τη λαίλαπα του υπερκαταναλωτισμού και της απογείωσης των απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού από τον εξοπλισμό ενός μοντέλου, πολύς κόσμος ήθελε απλά ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του. Με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο μεν, στον οποίο ήταν καλοδεχούμενη η ταχύτητα και ενδεχομένως η ζωηρή οδική συμπεριφορά, αλλά οι «φιοριτούρες» δεν είχαν απήχηση σε όλους. Ζάντες αλουμινίου, φαντεζί προφυλακτήρες, ηλεκτρικά παράθυρα ολούθε και συστήματα πολυμέσων, δεν είχαν μπει στο κάδρο των καταναλωτών – τουλάχιστον όχι της μεγαλύτερης μερίδας των καταναλωτών.
Για παράδειγμα, VW Golf όπως το φαντάζεται ο X-Tomi δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε σήμερα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως απουσιάζουν αγοραστές που θα ήθελαν την ουσία της 8ης γενιάς του γερμανικού χάτσμπακ, χωρίς τα «κερασάκια στην τούρτα». Θα επιλέγατε μια τέτοια, βασική έκδοση, για το επόμενο αυτοκίνητό σας;
Πηγή: autogreeknews.gr