«Στα σκαριά» το νέο Nissan 370Z!
Mια μακρόχρονη φήμη επιτέλους απέκτησε υλική υπόσταση.
Mια μακρόχρονη φήμη επιτέλους απέκτησε υλική υπόσταση, καθώς εντοπίστηκαν στο Nurburgring πρωτότυπα δοκιμών του Nissan 370Z, τα οποία βέβαια από κάτω κρύβουν τον συνεχιστή της παράδοσης του «Ζορό»!
Το 350 και κατόπιν το 370Ζ, θα μπορούσαμε να πούμε πως αποτελούν τους θεματοφύλακες της παλαιάς σχολής. Μεγάλοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες, χειροκίνητο κιβώτιο (υπάρχει και αυτόματο, αλλά -ευτυχώς- λίγοι το επιλέγουν) κίνηση στους πίσω τροχούς και μπλοκέ διαφορικό. Το θέμα είναι ότι το δεύτερο τη τάξει σπορ Nissan (πίσω μόνο από τον «Godzilla») έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του, καθώς βρίσκεται στην παραγωγή από το 2009. Οι Ιάπωνες υπερασπίζονται τα «γηρατειά» του, υποστηρίζοντας πως απευθύνεται σε πιουρίστες και σκληροπυρηνικούς, όμως η αλήθεια είναι πως το αγοραστικό κοινό πλέον κοιτά περισσότερο το πακέτο επιδόσεων-τεχνολογίας που προσφέρει ο σύγχρονος ανταγωνισμός.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Για τον λόγο αυτό το επόμενο Ζ, που αυτό τον καιρό δοκιμάζεται εντατικά στην «Πράσινη Κόλαση»θα βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και δεν αποκλείεται να διαθέτει υβριδική έκδοση. Διαρροές από την Ιαπωνία κάνουν λόγο για 2 μοτέρ αρχικά. Αυτό στην βάση της γκάμας, που ενδέχεται να αποτελείται από έναν 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο της Mercedes (λογικά το μοτέρ που χρησιμοποιoείτο στην SLC 300, απόδοσης 245 ίππων) και έναν επίσης υπερτροφοδοτούμενο -με διπλό τούρμπο εδώ- V6 3.0 λίτρων και απόδοση κοντά στα 400 άλογα (ό,τι συμβαίνει, δηλαδή, στο Infiniti Q60). Το φημολογούμενο υβριδικό σύνολο κατά πάσα πιθανότητα θα προέρχεται και αυτό από το πολυτελές brand του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi, και συγκεκριμένα από το Q50. Το σπορ σεντάν της Infiniti διαθέτει στο «οπλοστάσιο» ένα υβριδικό σύνολο, που συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό V6 των 3,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα συνολικής απόδοσης 364 ίππων.
Αναφορικά με το όνομα τώρα, μόνο εικασίες μπορεί να ειπωθούν. Τα 350 και 370Ζ πήραν το «βαφτιστικό» τους από τον κυβισμό του κινητήρα. Αν ακολουθηθεί η ίδια τακτική δεν αποκλείεται να αναβιώσουν θρυλικά ονόματα, όπως το 200SX και το 300Ζ, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο να ονομαστεί -εξίσου θρυλικά- Fairlady Z και να διακρίνεται ο κυβισμός και η έκδοση ακολουθώντας κάποια άλλη επιλογή.
Όπως και να ‘χει, το γεγονός ότι το αυτοκίνητο -έστω σε μορφή «μουλαριού»- υφίσταται και δοκιμάζεται γεμίζει ανυπομονησία τους λάτρεις όχι μόνο των γρήγορων Nissan, αλλά γενικότερα των δυνατών, παραδοσιακών πισωκίνητων κουπέ.
Πηγή: autogreeknews.gr