Γιατί πρέπει να αλλάζονται τα ελαστικά εμπρός – πίσω;
Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός – πίσω δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά.
Η αλλαγή των ελαστικών εμπρός – πίσω δεν πρέπει να παραμελείται, έτσι ώστε να περιορίζεται η μεγάλη διαφορά στη μεταξύ τους φθορά. Γενικά τα εμπρός ελαστικά τείνουν να καταπονούνται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πίσω, λόγω του βάρους της μηχανής και της τριβής από το στρίψιμο του τιμονιού, εκτός αν το όχημα έχει την κίνηση στον πίσω άξονα.
Με την αλλαγή των ελαστικών εμπρός – πίσω βοηθάτε να ισομοιραστεί η φθορά τους και κατ’επέκταση η χιλιομετρική απόδοσή τους. Αλλάζοντας τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας εμπρός – πίσω, θα μοιράσετε καλύτερα τη φθορά σε όλα τα ελαστικά, βελτιώνοντας έτσι και την ενεργητική ασφάλεια. Πέρα από το όφελος στη χιλιομετρική απόδοση, η κίνηση αυτή μπορεί ακόμα να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό συμβαίνει επειδή τα καλοσυντηρημένα ελαστικά μειώνουν την αντίσταση κύλισης, η οποία επιδρά στην απόδοση του οχήματος σας και στην οικονομία καυσίμου. Ισομοιρασμένη φθορά σημαίνει παράλληλα πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, καλύτερο φρενάρισμα και πρόσφυση.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου που οδηγείτε και τον τύπο των ελαστικών τον οποίο έχετε στο αυτοκίνητό σας, ο τρόπος αλλαγής μπορεί να διαφέρει. Οι τεχνικοί είναι πιθανόν να αλλάξουν τα εμπρός ή τα πίσω ελαστικά μεταξύ τους τοποθετώντας τα αριστερά στη δεξιά πλευρά και το αντίστροφο ή να αλλάξουν τα εμπρός με τα πίσω. Φυσικά, ο οδηγός θα πρέπει να ελέγχει τακτικά τις πιέσεις των ελαστικών και την φθορά του πέλματος, καθώς μπορεί να έχουν προκληθεί κοψίματα στο πέλμα και σπασίματα στα πλαϊνά από τις ανωμαλίες των δρόμων. Αν τα εμπρός ελαστικά έχουν φθαρεί πάρα πολύ, τότε πρέπει να αντικατασταθούν και τα τέσσερα ελαστικά.
Πηγή: autogreeknews.gr