Στις πόσες κομμένες ακτίνες καταρρέει μια ζάντα; (vid)
Άλλη μια μέρα, άλλο ένα πείραμα από τους Ρώσους του Garage54.
Άλλη μια μέρα, άλλο ένα πείραμα από τους Ρώσους του Garage54. Το Lada 2105 που κατανάλωσε μελάνια εκτυπωτών επιστρέφει, αλλά αυτή τη φορά ταλαιπωρούνται οι ζάντες και όχι κάποιο από τα μηχανικά μέρη.
Το concept είναι πολύ απλό: φοράμε ζάντες αλουμινίου στο αειθαλές σοβιετικό σεντάν και κόβουμε τις ακτίνες, έως ότου καταρρεύσει ο τροχός. Για να ακριβολογούμε, η ιδέα του καραφλού φίλου μας έχει μια βάση, καθώς παλαιότερα -ακόμα και σήμερα διατηρείται για κάποιους- υπήρχε η πεποίθηση πως όσο περισσότερες ακτίνες έχει μια ζάντα, τόσο πιο ανθεκτική είναι. Η ιδέα βασιζόταν στην προβολή των ακτίνων ως σημεία στήριξης του δαχτυλιδιού, η οποία το ήθελε πιο συμπαγές στις πολυάκτινες ζάντες (χαρακτηριστικό παράδειγμα οι BBS) παρά στις τριάκτινες, ας πούμε (όπως αυτές που χρησιμοποιούσαν κατά κόρον τα ιαπωνικά και αμερικανικά αυτοκίνητα, στη δεκαετία του 90).
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Οι τροχοί του 2015, λοιπόν, οι οποίοι μάλιστα είναι από τους οικονομικούς που προσφέρουν τα βουλκανιζατέρ, άντεξαν μέχρι 2 ακτίνες. Και αυτό παρά το γεγονός πως ο δομικός τους σχεδιασμός ήταν διαφορετικός (αλλιώς σχεδιάζονται οι ακτίνες μιας 10άκτινης ζάντας, αλλιώς μιας 3άκτινης). Η αφαίρεσή τους έγινε με βάναυσο τρόπο, χρησιμοποιώντας πριόνι και σφυρί. Παρόλα αυτά άντεξαν, μέχρι που έμειναν με μία και μόνη ακτίνα.
Πηγή: autogreeknews.gr