Απόβαση του Jeep Gladiator στην Ευρώπη
Την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα πραγματοποιεί το Jeep Gladiator στο Camp Jeep 2019.
Την πανευρωπαϊκή του πρεμιέρα πραγματοποιεί το Jeep Gladiator στο Camp Jeep 2019, την ετήσια συνάντηση των φίλων της μάρκας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο San Martino di Castrozza, στους Δολομίτες, την περίοδο 12-14 Ιουλίου.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η σχεδίασή του μέχρι τις πίσω πόρτες είναι παρόμοια με εκείνη του Wrangler. Από εκεί και πίσω ξεχωρίζει ο πρακτικός και ανθεκτικός χώρος φόρτωσης. Ο κρυφός φωτισμός και η εξωτερική ηλεκτρική παροχή (230V) ενισχύουν περαιτέρω την πρακτικότητα, ενώ το σύστημα Trail Rail Cargo Management System προσφέρει επιπλέον επιλογές για την οργάνωση του χώρου και την ασφάλιση του φορτίου. Επιπλέον, το εμπρός παρμπρίζ αναδιπλώνεται, οι αλουμινένιες πόρτες μπορούν να αφαιρεθούν, όπως και η σκληρή οροφή τριών τεμαχίων.
Το εσωτερικό του νέου Jeep Gladiator συνδυάζει τη ρετρό σχεδίαση με τα σύγχρονα χαρακτηριστικά. Στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 7 -ή προαιρετικά των 8,4 ιντσών- του συστήματος UconnectTM. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει μία οθόνη τεχνολογίας TFT 3,5 ή προαιρετικά 7 ιντσών, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί με περισσότερους από 100 τρόπους.
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Jeep Gladiator για την Ευρώπη περιλαμβάνει το νέο V6 πετρελαιοκινητήρα EcoDiesel χωρητικότητας 3.0 λίτρων απόδοσης 260 ίππων και 600 Nm ροπής, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
Το Jeep Gladiator προσφέρει κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες χάρη στα προηγμένα συστήματα τετρακίνησης με τα οποία είναι διαθέσιμο. Το Command-Trac 4×4 εφοδιάζει τις εκδόσεις Sport και Overland και διαθέτει δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης και ανθεκτικούς άξονες Dana 44 3ης γενιάς. Στο Gladiator Rubicon, το σύστημα Rock-Trac 4×4 συνδυάζεται με ενισχυμένους άξονες Dana 44 3ης γενιάς και την επιλογή «4LO» που προσφέρει ιδιαίτερα «κοντή» σχέση μετάδοσης 4:1. Το Gladiator Rubicon προσφέρει επιπλέον ελευθερία άρθρωσης και μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης, καθώς και σύστημα απενεργοποίησης της αντιστρεπτικής ράβδου. Παράλληλα διαθέσιμο είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Trac-Lok στις εκδόσεις Sport και Overland για ακόμα καλύτερη πρόσφυση σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Οι εκδόσεις Gladiator Sport, Overland και Rubicon χάρη στις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες τους έχουν την πιστοποίηση Trail Rated με:
- Σύστημα Command-Trac 4×4 με διαθέσιμη «κοντή» σχέση μετάδοσης 2.72:1 (στο βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων Sport και Overland).
- Σύστημα Rock-Trac 4×4 με επιλογή «4LO» και σχέση μετάδοσης 4:1, καθώς και εμπρός και πίσω διαφορικά με επιλογή κλειδώματος στην έκδοση Rubicon.
- Προστατευτικές ποδιές πατώματος εμπρός και πίσω.
- Ενισχυμένους προφυλακτήρες στην έκδοση Rubicon.
- Γωνία προσέγγισης 43,6 μοίρες, γωνία ράμπας 20,3 μοίρες, γωνία αποχώρησης 26 μοίρες και 28,2 εκ. απόσταση από το έδαφος.
- Δυνατότητα υπέρβασης υδάτινου κωλύματος ύψους 76 εκ.
- Δυνατότητα ρυμούλκησης έως 2.722 κιλά και μεταφορική ικανότητα 725 κιλών.
Πηγή: autogreeknews.gr