Γιατί το νέο Honda Civic Type R έχει τρεις εξατμίσεις;
Το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων της Honda Civic Type R δεν περνά απαρατήρητο.
Το νέο Honda Civic Type R, εκτός από το ότι ξεχωρίζει για την άκρως δυναμική του εμφάνιση, διακρίνεται για τις υψηλές του επιδόσεις και τα κορυφαία του οδηγικά χαρακτηριστικά.
Κάτω από το μυώδες καπό του νέου Honda Civic Type R φιλοξενείται ο κινητήρας 2.0 λτ. VTEC TURBO, με απόδοση 320 ίππων και 400 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 272 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει τεχνολογίες Μεταβλητού Χρονισμού & Ηλεκτρονικού Ελέγχου Βύθισης Βαλβίδων – Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual –Variable Timing Control (VTC), turboμονής εισαγωγής και υγρόψυκτη πολλαπλή εξαγωγής.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Αυτό όμως που προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητο, είναι το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων το οποίο καταλήγει σε τρεις απολήξεις εξάτμισης, τοποθετημένες στο κέντρο του πίσω διαχύτη. Μία ασυνήθιστη επιλογή η οποία όμως δεν έγινε για λόγους εντυπωσιασμού ή εμφάνισης.
Πρόκειται λοιπόν για τρεις πλήρως λειτουργικές απολήξεις. Οι ακριανές απελευθερώνουν τα καυσαέρια, ενώ μία μοναδική κεντρική απόληξη ελέγχει τον ήχο του κινητήρα. Η ροή των καυσαερίων έχει αυξηθεί μέσω της εξαγωγής κατά 10% συγκριτικά με του προηγούμενου Type R, πράγμα που μειώνει την πίεση επιστροφής μέσα στο σύστημα. Για να παράγεται πιο δυναμικός ήχος κατά την επιτάχυνση, η κεντρική απόληξη λειτουργεί σαν μία ακόμα ροή εξαγωγής, με αποτέλεσμα αύξηση 2dB συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με τις ίδιες ταχύτητες.
Ωστόσο, στα μεσαία φορτία κινητήρα η πίεση στην κεντρική απόληξη εξαγωγής γίνεται αρνητική, αντλώντας ατμοσφαιρικό αέρα. Αυτό βελτιώνει τα χαρακτηριστικά NVH εξαλείφοντας το βουητό που σε άλλη περίπτωση θα γινόταν αντιληπτό στην καμπίνα επιβατών.
Πηγή: autogreeknews.gr