Νέα υβριδική BMW Σειρά 7 «καίει» 2,1 λτ./100 χλμ.
Οι προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις θα λανσαριστούν την άνοιξη του 2019.
Η BMW παρουσιάζει τις προηγμένες plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειρά 7 που θα λανσαριστούν την άνοιξη του 2019, οι οποίες συνδυάζουν σπορ στιλ, μεγάλες ανέσεις καθώς και τη δυνατότητα αθόρυβης, πλήρως ηλεκτρικής οδήγησης με μηδενικούς ρύπους.
Πρόκειται για τις BMW 745e, BMW 745Le (μακρύ μεταξόνιο) και BMW 745Le xDrive με μακρύτερο μεταξόνιο και τετρακίνηση. Το plug-in υβριδικό τους σύστημα περιλαμβάνει έναν εν σειρά, 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα 3.0 λτ. απόδοσης 286 ίππων και 450 Nm ροπής, έναν ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 113 ίππων και ροπή 265 Nm και μία νέα μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή χωρητικότητα. Συνδυαστικά η ισχύς φτάνει τους 394 ίππους και η ροπή τα 600 Nm, όταν ο διακόπτης οδηγικής εμπειρίας είναι στην επιλογή SPORT mode.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η νέα BMW 745e επιταχύνει σε 5,2 δευτερόλεπτα από 0 στα 100 χλμ./ώρα, ενώ η BMW 745Le χρειάζεται 5,3 δεύτερα. Από την άλλη, η BMW 745Le xDrive διανύει την ίδια απόσταση σε 5,1 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και για τα τρία μοντέλα (με ηλεκτρονικό κόφτη) περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης για τα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW Σειράς 7 έχει τώρα αυξημένη χωρητικότητα 12.0 kWh. Στο HYBRID mode, οι νέες BMW 745e, BMW 745Le και BMW 745Le xDrive ταξιδεύουν με ταχύτητα έως 110 χλμ./ώρα -20 χλμ./ώρα ταχύτερα από τις προκατόχους τους- αμιγώς με ηλεκτροκίνηση. Ο κινητήρας καύσης δεν παρεμβαίνει πριν το όχημα ανεβάσει υψηλότερη ταχύτητα που απαιτεί ένα ιδιαίτερα υψηλό φορτίο. Στο ELECTRIC mode, η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα και μόνο είναι αρκετή για την επίτευξη 140 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία της νέας plug-in hybrid BMW Σειρά 7 κυμαίνεται μεταξύ 50-58 χιλιόμετρα, η μεικτή κατανάλωση από 2,1-2,6 λτ./100 χλμ., η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από 15,1-16,3 kWh/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 48-59 γρ./χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας των plug-in υβριδικών μοντέλων είναι ενσωματωμένος στο 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Στο φρενάρισμα και το ρολάρισμα, λειτουργεί ως γεννήτρια, τροφοδοτώντας με ενέργεια τη μπαταρία υψηλής τάσης μέσω του συστήματος ανάκτησης. Η μπαταρία ιόντων λιθίου επίσης χρησιμεύει για να τροφοδοτεί το δίκτυο συστημάτων του αυτοκινήτου. Επιπλέον, αυτή η ενέργεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λειτουργία του στάνταρ, βοηθητικού συστήματος κλιματισμού. Η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, ενώ το ρεζερβουάρ των 46 λτ. βρίσκεται πάνω από τον πίσω άξονα. Αυτό σημαίνει ότι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών των plug-in υβριδικών μοντέλων περιορίζεται ελάχιστα στα 420 λτ.
Το σετάρισμα του αυτοκινήτου και το πρόγραμμα λειτουργίας του συστήματος οδήγησης μπορεί να επιλέγεται μέσω μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Εδώ, ο διακόπτης οδηγικής εμπειρίας προσφέρει τα προγράμματα SPORT για ένα δυναμικό σετάρισμα και ADAPTIVE που προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ και τις συνθήκες καθώς και τρία προγράμματα λειτουργίας HYBRID, ELECTRIC και BATTERY CONTROL.
Πηγή: autogreeknews.gr