Πολύ αυτοκίνητο για λίγα λεφτά το Hyundai i30 Fastback
Ο οδηγός του Hyundai i30 Fastback νιώθει περισσότερη ασφάλεια και εξασφαλίζει υψηλότερο ίματζ.
Τα μικρά αυτοκίνητα εξυπηρετούν τον περισσότερο κόσμο και είναι δημοφιλή γιατί βολεύουν στην πόλη, λόγω των μαζεμένων τους διαστάσεων. Όμως τα πιο μεγάλα παρέχουν περισσότερες ανέσεις, κάνουν τον οδηγό τους να νιώθει περισσότερη ασφάλεια και -γιατί όχι- εξασφαλίζουν υψηλότερο ίματζ. Άλλωστε όταν ξοδεύει κανείς πολλά λεφτά για το νέο του αμάξι, θέλει να το δείχνει.
Παρόλα αυτά δε χρειάζεται πάντα να δαπανήσει κάποιος υπέρογκα ποσά για να είναι άνετος, ασφαλής και με ανεβασμένο το πρεστίζ, αφού ακόμα και περίπου 21.000 ευρώ φτάνουν. Όπως ισχύει στην περίπτωση του 5θυρου κουπέ Hyundai i30 Fastback με το πολύ στιλάτο και γοητευτικό αμάξωμα και την ακαταμάχητη τιμή των 21.090 ευρώ που ξεκινά η πρώτη έκδοση 1.0 T-GDI 120 PS Premium. Αναμφίβολα τέτοιο αυτοκίνητο με μήκος 4.455 χιλιοστών και όλα αυτά τα χαρακτηριστικά σε τέτοια τιμή (όσο κοστίζουν πολλά supermini των 4 μέτρων), δεν θα βρείτε κανένα άλλο. Ακόμα και άλλες εκδόσεις του παραμένουν προσιτές και σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους μέχρι τελευταίου σεντ, ενώ δείχνουν πολύ πιο ακριβές.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το εμπρός δυναμικό του τμήμα με τα αιχμηρού σχεδιασμού φωτιστικά σώματα και τη μεγάλη μάσκα είναι ίδια με του i30 Hatchback, όμως από τις μεσαίες κολόνες και πίσω είναι τελείως διαφορετικό. Η οροφή είναι χαμηλότερη κατά 25 χιλιοστά και το συνολικό μήκος είναι μακρύτερο κατά 11,5 εκατοστά από του 5θυρου i30. Το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ καταλήγει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή, ενώ ο έντονα ανάγλυφος σχεδιασμός συνεχίζεται στο κάτω τμήμα της πόρτας του πορτ μπαγκάζ και στον προφυλακτήρα.
Από την πρώτη έκδοση, το Hyundai i30 Fastback Premium είναι φουλ εξοπλισμένο και διαθέτει τα εξής: 6 αερόσακους • Αυτόματη έκτακτη πέδηση • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Με αυτό τον εξοπλισμό προσφέρεται ακόμα με τους κινητήρες 1.0 T-GDI 120 PS iMT 48V Hybrid (από 21.790 ευρώ), 1.0 T-GDI 120 PS 7DCT 48V Hybrid (από 23.190 ευρώ), 1.5 T-GDI 160 PS iMT 48V Hybrid (από 23.090 ευρώ) και 1.5 T-GDI 160 PS 7DCT 48V Hybrid (από 24.390 ευρώ). Φυσικά υπάρχουν και άλλες εκδόσεις εξοπλισμού, όπως είναι η Distinctive και η πιο σπορτίφ N Line.
Τα πολύ καλά γνωρίσματα του Hyundai i30 Fastback συνεχίζονται και στο εσωτερικό του. Καταρχήν κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με την προσοχή που έχει δοθεί στην κατασκευή του, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, το i30 Fastback είναι σε θέση να φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερις ενήλικους επιβάτες. Παρά την έντονη κλίση της οροφής προς τα πίσω υπάρχει αρκετός αέρας για τα κεφάλια. Ωφελημένο από την αύξηση του μήκους είναι το μεγάλο σε χωρητικότητα και άνοιγμα πορτ μπαγκάζ των 450 λίτρων (405 λτ. στα 48V Hybrid).
Η άνεση που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες είναι κυρίαρχο στοιχείο και στο δρόμο. Όλες οι εκδόσεις του, ανεξαρτήτως κινητήρα και εξοπλισμού διαθέτουν πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, αντί ημιάκαμπτου που έχουν τα περισσότερα i30 Hatchback. Οι αναρτήσεις του Hyundai i30 Fastback αμβλύνουν με επιτυχία τις ανωμαλίες των δρόμων, ενώ παράλληλα εξασφαλίζουν πολύ καλή σταθερότητα σε αυτοκινητόδρομους με γρήγορους ρυθμούς, όπως και σε στροφές, όπου είναι ομοιογενές υπό πίεση.
Όσο για τους κινητήρες, ο αρχικός 1.000άρης turbo των 120 ίππων και 172 Nm ροπής με την ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία, κρίνεται επαρκής για τις ανάγκες του αμαξώματος των 1.252 κιλών. Πετυχαίνει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.) και πραγματική κατανάλωση 7,2 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 από 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας ξεκινούν από 79 ευρώ. Ο πιο δυνατός 1.500άρης turbo με τα 160 άλογα και τα 253 Nm ροπής ταιριάζει σαφώς καλύτερα στο i30 Fastback. Εκτός από το ότι είναι πιο γεμάτος σε δύναμη και χαρίζει αισθητά ταχύτερες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ.), εμφανίζει λογική κατανάλωση (κοντά στα 7,5 λτ./100 χλμ.) και CO2 από 126 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Πηγή: autogreeknews.gr