Μάστερ τιμής και οικονομίας το Renault Captur LPG
Όσοι θέλουν μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου σε συνδυασμό με πολύ λογική τιμή αγοράς και όλο τον εξοπλισμό, θα προσανατολιστούν προς ολοταχώς στο Renault Captur.
Η Renault διαθέτει σήμερα μια πληρέστατη γκάμα αυτοκινήτων κάθε μεγέθους και με όλες τις τεχνολογίες σε επίπεδο κινητήρων. Αμιγώς βενζίνης, διπλού καυσίμου, πετρελαίου, mild hybrid, full hybrid, plug-in hybrid και 100% ηλεκτρικά. Το «βαρύ» πυροβολικό της, το Clio πρόσφατα ανανεώθηκε και έγινε ακόμα πιο σύγχρονο και ανταγωνιστικό, ενώ μεγάλη είναι η γκάμα της γαλλικής φίρμας στα SUV.
Στη βάση των SUV βρίσκεται το νέο Captur με πολλές επιλογές μηχανικών συνόλων, εξηλεκτρισμένων και μη. Όσοι θέλουν μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου σε συνδυασμό με πολύ λογική τιμή αγοράς και όλο τον εξοπλισμό, θα προσανατολιστούν προς ολοταχώς στο Captur 1.0 TCe 100 hp LPG. Με τιμή που ξεκινά από 23.810 ευρώ στοιχίζει λιγότερα λεφτά από αντίστοιχου μεγέθους SUV, ενώ είναι το μόνο B-SUV με κινητήρα βενζίνης/LPG. Οπότε ο κάτοχός του βγαίνει πολλαπλά κερδισμένος και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα γλιτώνει πολλά ευρώ, κάθε φορά που πηγαίνει για ανεφοδιασμό υγραερίου.
Με πραγματική μεικτή κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ. και τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,911 ευρώ/λτ., τα 100 χιλιόμετρα κοστίζουν μόνο 7,75 ευρώ. Το ρεζερβουάρ των 40 λίτρων γεμίζει με 36 ευρώ, με τα οποία «βγάζει» 470 χιλιόμετρα. Σε αντιστοιχία σε ένα αμιγώς βενζίνης με κατανάλωση 7,5 λτ./100 χλμ. και τιμή βενζίνης 1,898 ευρώ/λτ., το κόστος ανεβαίνει στα 14,2 ευρώ/100 χλμ., δηλαδή σχεδόν τα διπλάσια χρήματα. Ακόμα και ένα υβριδικό που καίει 5,5 λτ./100 χλμ. κοστίζει ακριβότερα σε βενζίνη (10,5 ευρώ/100 χλμ.).
Με την επιλογή του LPG μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό, η ισχύς του 3κύλινδρου 1.000άρη turbo κινητήρα φτάνει τους 100 ίππους στις 4.600 σ.α.λ. και η ροπή τα 170 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. (91 hp και 160 Nm με τη βενζίνη). Το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, προκειμένου ο κινητήρας να έχει γεμάτη δύναμη στο μεγαλύτερο εύρος της ωφέλιμης λειτουργίας του. Σίγουρα το μοτέρ δείχνει πιο «ζωντανό» από τα 13 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνει η Renault. Ειδικά από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω που αποδίδεται η ροπή δεν εμφανίζει κενά ισχύος και κρατά εύκολα στον αυτοκινητόδρομο γρήγορους ρυθμούς. Εξάλλου το Captur είναι πολύ ξεκούραστο στο ταξίδι και σε κάθε δρόμο γενικότερα, αφού οι αναρτήσεις του προσφέρουν έναν κατάλληλο συνδυασμό άνεσης και κρατήματος.
Το πολύ όμορφο εξωτερικά Renault Captur διακρίνεται με μιας και για το πολύ κομψό, μοντέρνο, ευρύχωρο και ανώτερης ποιότητας εσωτερικό του. Τα μαλακά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στις εμπρός πόρτες, το πολύ προσεγμένο φινίρισμα με τα ασημί και νίκελ διακοσμητικά παραπέμπουν σε SUV ανώτερης κατηγορίας και τιμής. Επίσης, διαθέτει κορυφαίους χώρους επιβατών και αποσκευών, με το πορτ μπαγκάζ να κυμαίνεται μεταξύ 422 έως 536 λίτρων, ανάλογα με τη θέση του πολύ πρακτικού πίσω συρόμενου κατά 16 εκατοστά καθίσματος.
Στην πολύ λογική τιμή των 23.810 ευρώ πωλείται το Captur 1.0 TCe 100 hp LPG Expression, συνοδευόμενο με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας • Οθόνη 7 ιντσών • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες • Air Condition • Ζάντες 17 ιντσών Flex wheels.
Πηγή: autogreeknews.gr