Το Toyota GR Corolla δείχνει το δρόμο στα αγωνιστικά
Η Toyota εξέλιξε το GR Corolla με την εμπειρία της από τους αγώνες, περνώντας στην παραγωγή μια σύγχρονη παραλλαγή των αξέχαστων rally replicas.
Οι Ιάπωνες το είχαν ξανακάνει εξάλλου, πρώτα με το λανσάρισμα του GR Yaris. Σε αντίθεση με το μικρό του αδερφό όμως, το κορυφαίο Corolla επιστρέφει τρόπον τινά στις ρίζες του, καθώς θα αναλάβει ενεργό ρόλο στους αγώνες – και μάλιστα, μπροστά-μπροστά.
Όχι ως συμμετέχων βέβαια, αλλά ως αυτοκίνητο αλυτάρχη. Το GR Corolla θα είναι το επίσημο pace car του NASA National Championships, που καλύπτει μια ευρύτατη παρουσία συνολικά 25 κατηγοριών και 350 συμμετοχών (όχι την ίδια ώρα στην πίστα, προφανώς), από επαγγελματίες μέχρι ενθουσιώδεις ερασιτέχνες που θέλουν να πάνε ένα βήμα παραπάνω από τα track days. Η έκδοση Morizo Edition ντύθηκε στα χρώματα της παναμερικανικής διοργάνωσης, που συμπτωματικά μοιάζουν με εκείνα της Gazoo Racing. Πρόκειται για την πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του GR Corolla, που δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, ηχεία στις πίσω πόρτες, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και υαλοκαθαριστήρα (μοτέρ και μηχανισμοί ιδίως, σε αμφότερα), προκειμένου να εξοικονομηθεί βάρος.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο ίδιο μοτίβο οι σφυρήλατες ζάντες των 18 ιντσών, η ανθρακονημάτινη οροφή, το καπό από αλουμίνιο και τα πάνελ των εμπρός θυρών από το ίδιο υλικό, που καταφέρνουν μαζί με τις άλλες επεμβάσεις των μηχανικών να κατεβάσουν τη ζυγαριά κατά 45 κιλά σε σχέση με το Circuit Edition. Ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο παράγει 304 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 400 Nm ροπή (+30 Nm) στις στις 3.250-4.600 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με κοντύτερη κλιμάκωση στο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Φρένα και ανάρτηση επίσης είναι αναβαθμισμένα, ενώ το πλαίσιο «δένει» περαιτέρω με την εφαρμογή επιπλέον 3,3 μέτρων δομικής κόλλας και την προσθήκη ενισχυτικών στηριγμάτων.
Το GR Corolla θα αναλάβει να βάζει σε τάξη όποτε χρειάζεται τους αγωνιζόμενους, στην πίστα Pittsburgh International Race Complex, το τριήμερο 7-10 Σεπτεμβρίου.