Η Subaru δεν ξεχνά και επιμένει στα ράλλυ!
Την ιστορία που έχει η Subaru στα ράλλυ, λίγοι κατασκευαστές μπορούν να την αντικρούσουν. Ακόμα και σήμερα, 15 ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία συμμετοχή των «Πλειάδων» στο WRC, ο συνδυασμός μπλε-κίτρινου και οι χρυσαφί ζάντες εξακολουθούν να αναστατώνουν τους θεατές στις ειδικές διαδρομές. Και τώρα υπάρχει νέο μοντέλο για να το κάνει, με τη μορφή του αγωνιστικού WRX!
Η Subaru Motorsports USA αποκάλυψε το νέο της «όπλο», με το οποίο οι Brandon Semenuk και Travis Pastrana θα συμμετάσχουν στο Aμερικανικό Πρωτάθλημα Ράλλυ (American Rally Association Championship/ARA), στην κατηγορία 4WD Open. Το αυτοκίνητο διαθέτει ανθρακονημάτινα πάνελ στο αμάξωμα (καπό, φτερά, πόρτες, οροφή, αεροδυναμικά βοηθήματα) και το χαρακτηριστικό WR Blue χρώμα, πάντα σε συνδυασμό με τον αστερισμό των Πλειάδων σε κίτρινο χρώμα στις πόρτες, ενώ οι ζάντες δεν θα μπορούσαν παρά να βαφτούν σε χρυσαφί απόχρωση. Το πλαίσιο είναι ολιστικά ενισχυμένο σε σχέση με το πολιτικό WRX, την ώρα που roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και HANS στα μπάκετ της Sparco αναλαμβάνουν την ασφάλεια του πληρώματος.
Εξυπακούεται ότι η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, τα φρένα νέα και ο κινητήρας ενισχυμένος, προκειμένου να αντεπεξέρχονται στις αυξημένες ανάγκες των δύσκολων τερέν. Ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο boxer (και όχι ο 2.4 τούρμπο του κανονικού WRX, λόγω κανονισμών) παράγει 320 ίππους και 515 Nm ροπής, τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης και 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Μεγάλες αλλαγές και στο ρεζερβουάρ, όπου πλέον χωράει 82 λίτρα καυσίμου και κατασκευάζεται από Kevlar. Συνολικά, το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος (χωρίς καύσιμο) του WRX Rally Car ορίζεται στα 1.315 κιλά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πηγή: autogreeknews.gr