Σοφή επιλογή νέου SUV με 20.000 ευρώ
Εξίσωση για δυνατούς λύτες έχει γίνει η εύρεση καινούργιου αυτοκινήτου, ειδικά για όσους με λίγα χρήματα καλούνται να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες.
Εξίσωση για δυνατούς λύτες έχει γίνει η εύρεση καινούργιου αυτοκινήτου, ειδικά για όσους με λίγα χρήματα καλούνται να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες. Πόσο δε μάλλον όταν πρόκειται να εξυπηρετήσει και οικογενειακές υποχρεώσεις, που σημαίνει ότι απαιτείται επάρκεια χώρων και αποδοτικός κινητήρας. Όταν ο προϋπολογισμός βρίσκεται στις 20.000 ευρώ, ποια λύση είναι ιδανική και από τις πλέον συμφέρουσες της αγοράς;
Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100 hp από 20.240 ευρώ
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Λύση για το κοινό που ψάχνει ένα μικρό SUV για να είναι ευέλικτο στην πόλη, αλλά με άνετους χώρους, το οποίο δεν θα «αγκομαχήσει» στο ταξίδι φορτωμένο, ενώ διαθέτει όλο τον εξοπλισμό κοντά στις 20.000 ευρώ, είναι το Bayon 1.0 T-GDi 100 hp Exclusive. Με την έκπτωση των 500 ευρώ στοιχίζει από 20.240 ευρώ, δηλαδή πιο κάτω από μικρά χάτσμπακ με μικρότερο αμάξωμα και λιγότερους χώρους. Κοινώς πρόκειται για μια πολύ σοφή επιλογή καινούργιου αυτοκινήτου, διότι με λίγα αναλογικά χρήματα προσφέρει πολλά σε όλους τους τομείς.
Όσο για τον στάνταρ εξοπλισμό, σημειώστε τα εξής: 6 αερόσακους • Αυτόματη έκτακτη πέδηση • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση οδικών σημάτων • Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων • Αυτόματους υαλοκαθαριστήρες • Οθόνη 8 ιντσών • Κάμερα οπισθοπορείας • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Air condition • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικοί καθρέπτες.
Στιβαρό και ευρύχωρο εσωτερικό
Το Hyundai Bayon με μήκος 4.180 χιλιοστά είναι ελάχιστα μακρύτερο από τα μικρά χάτσμπακ (π.χ. 4.040 χλστ. το i20), εντούτοις οι χώροι του είναι σαν μικρομεσαίου χάτσμπακ. Στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν δύο ενήλικα άτομα και ένα παιδί χωρίς στρίμωγμα, αφού υπάρχει αρκετό πλάτος, αέρας για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο και πλήρως εκμεταλλεύσιμο είναι το πορτ μπαγκάζ των 411 λίτρων, δηλαδή μεγαλύτερο από του i30 των 395 λίτρων. Παράλληλα ο οδηγός του Bayon θα βρει εύκολα τη θέση που τον βολεύει και να νιώσει αναπαυτικά στο κάθισμα με την ενισχυμένη στήριξη. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά αλλά συμπαγή πλαστικά μοιάζουν λες και είναι ένα με το αμάξωμα, αφού δεν κουνιέται τίποτα, ούτε ακούγεται κάποιος ενοχλητικός τριγμός.
Οικογενειακό SUV με μπρίο
Αξιόλογα χαρακτηριστικά διαθέτει και στην οδήγηση το Hyundai Bayon. Καταρχήν, ο 1.0 T-GDi 100 hp με την τεχνολογία Διαρκώς Μεταβαλλόμενης Διάρκειας Βύθισης των Βαλβίδων ταιριάζει σε κάθε περίσταση. Tόσο για άνετη κίνηση σε αστικό περιβάλλον, όσο και για τη διάνυση μακρινών ταξιδιών. Σε χαμηλούς ρυθμούς και συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας στην πόλη, εκτιμάται η ελαστικότητά του, χάρις και στα 172 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Στο αυτοκινητόδρομο με 130 χλμ./ώρα και έκτη ταχύτητα το στροφόμετρο δείχνει 3.000 σ.α.λ. και ο θόρυβος είναι χαμηλός. To «100άρι» Bayon επιταχύνει σβέλτα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.), ενώ τα 7,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωσης σε μεικτή χρήση είναι ένα λογικό νούμερο.
Το μικρότερο SUV της Hyundai διαθέτει σχετικά σφιχτό σετάρισμα στις αναρτήσεις του, γεγονός που συνδράμει θετικά ως προς την σταθερότητά του. Το Bayon δεν θα αρνηθεί να στρίψει υπό πίεση και να ακολουθήσει πιστά την πορεία που έχει χαράξει ο οδηγός του. Σύμμαχοί του είναι ταυτόχρονα το άμεσο τιμόνι (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) με το σωστό βάρος, όπως και τα δυνατά φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ. • Ισχύς: 100 hp/4.500-6.000 σ.α.λ. • Ροπή: 172 Nm/1.500-4.000 σ.α.λ. • 0-100 χλμ./ώρα: 10,7 δλ. • Τελική ταχύτητα: 183 χλμ./ώρα • Κατανάλωση δοκιμής: 7,5 λτ./100 χλμ. • Εκπομπές CO2: 118 γρ./χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr