Ανάβαση Κύμης: Ταχύτερος με ρεκόρ διαδρομής ο Μάριος Ηλιόπουλος
Ο Μάριος Ηλιόπουλος ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο σκέλος της 21ης Ανάβασης Κύμης «Γιάννης Ηλιόπουλος» στην Formula Saloon, οδηγώντας Ford Fiesta. Ο χρόνος του στο πρώτο σκέλος ήταν 1:52.08, κάτι που αποτελεί ρεκόρ διαδρομής!
Την πρώτη θέση με 1:52.08, επίδοση ρεκόρ, κατέχει στην 21η Ανάβαση Κύμης «Γιάννης Ηλιόπουλος» ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta.
Ο Κωνσταντίνος Πατσουρέας (Mitsubishi LANCER), βρίσκεται στη δεύτερη θέση ωστόσο απέχει 4 δευτερόλεπτα από τον Ηλιόπουλο. Ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi LANCER), συμπληρώνει την τριάδα της FST. Στην FSA, o Νίκος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2), βρίσκεται στην κορυφή. Ο “ΚΑΝΕΛΟΣ” (Peugeot 106), με τη σειρά του ηγείται της FSA2L. Ο Παναγιώτης Δούβαλης (BMW 3 E36), είναι ταχύτερος στην FST2.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο πρώτο σκέλος του αγώνα στην Ομάδα Ν, ταχύτερος όλων ήταν ο Γιώργος Θανάσης (Mitsubishi Lancer Evo IX). Ελάχιστα πίσω του βρίσκεται ο Μηνάς Μπενής (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον Γιώργο Κεχαγιά να κλείνει την τριάδα της Ν4 με το ίδιο αυτοκίνητο. Στην Ν3, ταχύτερος στο πρώτο σκέλος ήταν ο Μιχάλης Δουλτσίνος (Honda Civic EP3). Ο Νίκος Συκαράς (Peugeot 106 S16) ηγείται στην Κλάση Ν2 στο πρώτο σκέλος, με τον ίδιο να έχει πετύχει και τον τρίτο χρόνο όσον αφορά την γενική στην Ομάδα Ν.
Αναφορικά με την Ομάδα Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC, Α8), ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Πίσω του βρίσκεται ο Βασίλης Μπάτζανος (Citroen Saxo VTS), ο οποίος είναι και ταχύτερος στην Κλάση Α6. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS). Ο μοναδικός συμμετέχων στην Κλάση Α7, Νίκος Αργυράκης (Citroen Saxo VTS), ολοκλήρωσε με την σειρά του χωρίς προβλήματα το πρώτο σκέλος του αγώνα.
Στην Ομάδα Ε, ταχύτερος ήταν ο Γιάννης Γύζης (Renault Clio 1), με τον ίδιο να βρίσκεται και στην κορυφή της Ε11. Ο Χάρης Μπουροθανασόπουλος (Citroen Saxo) πέτυχε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και τον πρώτο της Κλάσης Ε10, με τον Σταύρο Χατούπη (Opel Corsa B) να βρίσκεται στην τρίτη θέση της γενικής της Ομάδας Ε, και δεύτερη της Κλάσης Ε10. Ο Σπύρος Χαρμαντάς (BMW M3 E36), ηγείται στην Κλάση Ε12.
Στα Ιστορικά, στο πρώτο σκέλος του αγώνα ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Ευθυμίου (BMW M3 E30). Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Δημήτρης Σκεπασιανός (Ford Sierra), με τον Γιάννη Κάτσικα (Fors Escort MK1/MK2), να πετυχαίνει τον τρίτο χρόνο.